آخرین اخطار نماینده مجلس به رئیسی: دفعه بعد سند رو می‌کنم!

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور در نطق میان دستور خود گفت : آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می کنید که محرم نظام نبودند و نیستند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ایسنا، مرتضی محمودوند عنوان کرد: زمانی تمام رسانه های معاند داخلی و خارجی به رئیس مجلس حمله کردند و فقط عکس دخترخانمی در یک اتوبوس در ترکیه را داشتند. به این دلیل به ایشان حمله کردند که کسی بود که سردار طهرانی مقدم و تمام بزرگان گفتند اگر آقای قالیباف نبود ما در صنعت موشکی، هوافضا، نیروی انتظامی و شهرداری هیچ پیشرفتی نداشتیم. برای این است که رسانه و دشمن خارجی به هر بهانه ای اسم همین رزمنده که به او بی افتخار می گویند را می آورد، چون می دانند تنها برگ برنده جمهوری اسلامی در اجرا و کمک به ملت ایران همین رزمنده است و بنابراین از این رزمنده تشکر می کنم.

نماینده مردم خرم آباد با بیان اینکه در بودجه استان لرستان به این استان ظلم شده است، گفت: آقای قالیباف برای بودجه این استان و بودجه سدهای آن از شما تشکر می کنم. متاسفانه شرایط استان لرستان شرایط وخیمی است.

این مطالب را هم ببینید:

وی افزود: کسانی که سابقه اسنادی ضد انقلاب دارند و در گذشته در حوزه اصلاحات بوده و در دولت هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد بودند امروز هم در دولت آقای رئیسی همه کاره هستند و مجددا بچه های دلسوز نظام و رزمنده های لرستانی خانه نشین شدند.

محمودوند خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید، این آخرین اخطار وکیل مردم لرستان است و دفعه بعد با اسنادی توضیح می دهم که هیچ کس پاسخگو نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.