شرط رئیس سازمان برنامه و بودجه برای افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشگری منوط به تامین منابع یا مدیریت مصارف است.

به گزارش تازه نیوز، مسعود میرکاظمی در مورد تصمیم دولت برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری، اظهار کرد: رئیس جمهوری دستوری برای ترمیم حقوق شاغلان و بازنشستگان دادند. البته با این فرض که خلق پول یا استقراضی انجام نشود.

به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: ما هم جلساتی گذاشته‌ایم تا این موضوع را دنبال کنیم که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. امیدوارم در روزهای آینده به جمع‌بندی نهایی برسیم.

این مطالب را هم ببینید:

او در پاسخ به این پرسش که این کار به مصوبه مجلس هم نیازمند است، تصریح کرد: بله، البته باید ببینیم توان پرداخت بیشتر داریم یا نه؟ چون نمی‌شود پرداختی انجام شود ولی از آن طرف خلق پول کرده و تورم بیشتری به مردم تحمیل کنیم. بنابراین افزایش حقوق منوط به تامین منابع یا مدیریت مصارف است.

میرکاظمی در پایان گفت: به محض اینکه کار کارشناسی در این زمینه انجام شد و دولت آن را تصویب کرد، مراحل قانونی طی خواهد شد.

2 نظر
  1. شاهین

    احتیاجی به خلق پول نیست دلار هارو به ریال می فروشی و پول های سرگردان جمع میشه همه چیز حل میشه البته پولی است از جیب کارمندان تو جیب کسان دیگری است است که عاشق دلار هستند انگار بهشون شکلات میدید و دزدی های ریالی را جمع می کنید و بعد بر می گردانید به جیب صاحبان اولیه شون و اونا هم با دلارها می روند پیش اربابشون و شرشون کم میشه به همین سادگی شما ذهنتون اینه که دلارها را نگهداری و ریال چاپ کنی هیچی درست نمیشه باز میشه آش همون کاسه باید سر کیسه دلاری را باز کنی

  2. حسین

    وام های کلان می دهید و تورم ایجاد می کنید ؛ زورتون به حقوق بی ارزشی که به کارمندان می دهید رسیده ؟! مطمئن باشید دودش به چشم خودتان می رود

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.