ارتش ترکیه هشدار حمله داد: مردم در خانه‌ها بمانند!

ارتش ترکیه طی روزهای اخیر حملات خود به شهرهای مرزی سوریه را افزایش داده است.

به گزارش تازه‌نیوز، نیروهای ترکیه‌ای از طریق بلندگوها در مساجد شهرهای مرزی اطراف شهر جرابلس در ریف حلب به شهروندان هشدار داد و از آنها خواسته در راستای آماده سازی برای آغاز حمله ترکیه به اراضی سوریه، در منازل خود باقی بمانند.

منابع محلی به خبرنگاران سانا در الحسکه و الرقه اعلام کردند که این هشدار ارتش ترکیه همزمان با پرواز گسترده پهپادهای ترکیه‌ای در حریم هوایی شهرهای مرزی و همچنین بسیج گسترده نیروهای ترکیه‌ای در اکثر مناطق مرزی شهرهای الحسکه، الرقه و حلب بوده است.به نقل از فارس، ارتش ترکیه طی روزهای اخیر حملات خود به شهرهای مرزی سوریه را افزایش داده است.

شامگاه سه شنبه یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که در جریان حمله روز سه شنبه جنگنده‌های اشغالگر ترکیه‌ای به برخی نقاط در ریف حلب شمالی سه سرباز سوری کشته و ۶ نفر دیگر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید:

این منبع نظامی سوری گفت: «جنگنده‌های نظامی ترکیه بعد از ظهر روز سه‌شنبه از ساعت ۲:۳۷ دقیقه تا ساعت ۳ برخی نقاط نظامی را در ریف حلب هدف قرار دادند که طی آن سه نظامی کشته و ۶ نفر دیگر مجروج شدند.

به نقل از فارس، وی اضافه کرد: «این حمله در راستای ادامه حمایت نظام ترکیه از گروه‌های تروریستی مسلح بوده و نیروهای مسلح سوری به این حمله پاسخ داده و برخی مواضع اشغالگران را هدف قرار داده و تعدادی از آنها را نابوده کرده و خسارت‌های انسانی و مادی به آنها وارد کرد».

این مقام نظامی سوریه افزود: «با افزایش اقدامات تحریک آمیزی که نظام ترکیه مرتکب آن شده و حملات متعدد به مناطق مختلف در اراضی سوریه، تاکید داریم که هرگونه حمله به هر نقطه نظامی نیروهای مسلح سوریه با پاسخ مستقیم و فوری در تمامی جبهه‌ها مواجه خواهد شد».

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.