قابلیت جدید واتس‌اپ برای گروه‌ها +عکس

قابلیت جدید واتساپ به مدیر گروه این امکان را می‌دهد تا تصمیم بگیرد که چه کسی به گروه ملحق شود. پس از فعال شدن این ویژگی، در صورت درخواست یک فرد برای پیوستن به گروه، ادمین یک اعلان دریافت خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، تا قصد دارد به زودی ویژگی جدیدی را به گروه‌های واتساپ اضافه کند. این ویژگی که اکنون برای برخی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس قرار گرفته است، به ادمین اجازه حذف پیام‌های گروه را می‌دهد.

ویژگی دیگری که توسط این پیام رسان برای گروه‌ها در حال توسعه است، لزوم اجازه ادمین برای پیوستن افراد جدید به گروه‌های واتساپ است. در حالی که این ویژگی هنوز در حال توسعه است، اخیرا اسکرین شاتی از این ویژگی منتشر شده است.

به نقل از فرارو، نسخه بتای جدید ۲.۲۲.۱۸.۹ واتساپ هنوز این ویژگی را ارائه نکرده است. اما ردیاب واتساپ WABetaInfo توانسته به آن دسترسی پیدا کرده و اسکرین شاتی از آن منتشر کند. این قابلیت به مدیر گروه این امکان را می‌دهد تا تصمیم بگیرد که چه کسی به گروه ملحق شود. پس از فعال شدن این ویژگی، در صورت درخواست یک فرد برای پیوستن به گروه، ادمین یک اعلان دریافت خواهد کرد.

قابلیت جدید واتس‌اپ

به نظر می‌رسد ویژگی تأیید ادمین، راه خوبی برای محافظت از حریم خصوصی کاربر و مبارزه با ارسال اسپم به ویژه در گروه‌های بزرگ باشد. این امر به جلوگیری از آزار احتمالی اعضای گروه نیز کمک خواهد کرد. یکی از مزایای این ویژگی این است که ادمین‌ها می‌توانند در صورت مشکوک بودن به فردی که قصد عضویت در گروه را دارد، با مشورت اعضای گروه، تأیید صحت درخواست عضویت را بررسی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.