نام مهدی قایدی در لیست اسکوچیچ

یکی از حاضران در استادیوم سیروس قایقران به هنگام برگزاری دیدار ملوان – استقلال اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود.

به گزارش تازه‌نیوز، گفته می شود سرمربی تیم ملی بعد از این بازی نام مهدی قایدی را در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای اتریش قرار داد. تیم ملی قرار است ۲۸ یا ۲۹ شهریور عازم اتریش شود. البته تمرینات تیم ملی در تهران زودتر شروع می شود. احتمالا ۲۱ شهریور. قرار است تیم ملی در روزهای یکم و پنجم مهر در اتریش با تیم های اروگو ئه و سنگال مسابقه دهد.

مهدی قایدی در بازی با ملوان خوش درخشید. او با وجود اینکه با عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود ابتدا گل برتری استقلال را روی پاس یامگا به ثمر رساند و در ادامه با گرفتن پنالتی موجب تغییر نتیجه بازی به سود استقلال شد و آبی ها این بازی را ۳-۱ به سود خود به پایان بردند.

به نقل از خبرورزشی، مهدی قایدی پیش تر هم از سوی اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت می شد. او حتی در بازی های دوستانه هم برای تیم ملی به میدان رفته بود و گل زد. نیمکت نشینی مهدی قایدی در ترکیب شباب الاهلی موجب شد تا سرمربی تیم ملی روی نام این بازیکن قلم قرمز بکشد. اسکوچیچ در استادیوم سیروس قایقران انزلی متوجه شد مهدی قایدی همان بازیکن روزهای خوب گذشته است؛ به همین خاطر بعد از این بازی در تماس با کمیته روابط بین المللی نام مهدی قایدی را هم در لیست دریافت ویزای اتریش قرار داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.