نامه همسر تاجزاده به رئیس قوه قضاییه: همسرم در معرض مخاطره جدی است

فخرالسادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاجزاده، چهره سیاسی اصلاح طلب در نامه‌ای به محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به وضع همسرش در زندان شد.

به گزارش تازه نیوز، روزنامه شرق نوشت: همسر مصطفی تاجزاده، چهره سیاسی اصلاح طلب که چند وقتی است در بازداشت به سر می‌برد در نامه‌ای به محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به وضع همسرش شد.

نامه خانم فخرالسادات محتشمی پور همسر سید مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب بدین شرح است:

رئیس محترم قوه قضائیه

جناب آقای محسنی اژه‌ای

با سلام

مطلعید که همسرم سید مصطفی تاجزاده شامگاه جمعه ۱۷ تیرماه در منزلمان بازداشت شد (در حالیکه بازداشت در شب استثنائی است که درموارد معین و مشخص اعمال میگردد و به زعم اتفاق حقوقدانان خلاف قاعده بوده و مشمول همسر اینجانب نمیگردد) و از آن تاریخ تاکنون در سلول انفرادی محروم از حقوق اولیه اش (نظیر ملاقات و تماس تلفنی و سایر موارد) به سر می‌برد.

از آنجا که احیاء و برقراری حقوق فرد تحت نظر و بازداشتی یا نگرانی‌ها و بی خبری‌های خانواده زندانی از جمله مواردی است که با ایام تعطیلات تباین ندارد ناگزیر دست به قلم شدم تا نگرانی شدید خود و خانواده همسر عزیزم، سید مصطفی تاجزاده را نسبت به وضعیت سلامت ایشان اعلام کنم که به تشخیص پزشکان متخصص در معرض مخاطره جدی قرار دارد.

جناب آقای اژه‌ای

یادآور می‌شود نامه انجمن اسلامی جامعه پزشکی مبنی بر احتمال مخاطرات جدی قلبی و عروقی برای همسر روزه دارم با توجه به بیماری فشارخون بالا در تاریخ ۲۴ مردادماه، به دست شما رسیده است؛ و طی این ۵ روز هیچ واکنش رسمی از ناحیه دستگاه قضائی و مسئولین مربوطه نشان داده نشده است.

اینجانب ضمن اعلام بی خبری محض از همسر عزیزم دادخواهی خود را خدمت شما و عموم هموطنان عزیزم عرضه می‌دارم.

فخرالسادات محتشمی پور

۲۸ مرداد ۱۴۰۱

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.