توضیح پلیس درباره ویدئوی «برخورد ون گشت ارشاد و پرت شدن یک زن» در رشت +جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان جزئیات حادثه برخورد یک زن و ماشین ون پلیس در رشت را تشریح کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ حسین حسن‌پور صبح امروز با حضور در جمع تعدادی از خبرنگاران به تشریح توضیحات پلیس در مورد ماجرای افتادن یک زن از خودروی ون پلیس در رشت پرداخت.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با رد برخی شایعات منتشرشده درخصوص برخورد گشت ارشاد با این خانم افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان به دلیل سوءاستفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.

به نقل از رکنا، وی ادامه داد: متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

او با اشاره به وجود مستندات کافی و روشن بودن اصل این ماجرا، از ممانعت شهروند خانم موردبحث از انتقال متهم به مقر انتظامی و تلاش برای خارج کردن فرد دستگیرشده از خودروی پلیس خبر داد و افزود: با توجه به محرز بودن تخلفِ متهمِ دستگیرشده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بود و قطعا مخالفت یا اصرار سایرین دلیلی بر عدم اجرای قانون نیست.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ حسن‌پور افزود: با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است این شهروند خانم پس از حرکت ماشین پلیس، از پنجره خودروی در حال حرکت آویزان شده و ادعای پرتاب کردن وی از خودروی گشت امنیت اخلاقی کذب محض است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با گلایه از برخی شبکه‌های اجتماعی که به صرف دیدن یک ویدئو از زاویه نامناسب و بدون بررسی اصل ماجرا اقدام به قضاوت ناعادلانه پلیس می‌کنند، افزود: کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.