غرق شدن دلخراش اعضا یک خانواده!

پدربزرگ نوه ۵ساله‌اش را سوار استخر بادی کرده و در دریاچه سد با او بازی می‌کرد؛ اما یکباره استخر بادی واژگون شد و هر دو زیر آب رفتند.

به گزارش تازه‌نیوز، نخستین حادثه تلخ روز جمعه در دریاچه سد شهر چای در استان آذربایجان غربی اتفاق افتاد. آن روز اعضای خانواده‌ای برای تفریح به ساحل این دریاچه رفته بودند. وقتی کمی گذشت پدر بزرگ خانواده که مردی ۵۷ساله بود نوه ۵ساله‌اش را برای بازی به دریاچه برد. او استخر بادی نوه‌اش را باد کرد و او را داخل آن نشاند و خودش هم گوشه استخر بادی را گرفت و داخل آب رفت. پدربزرگ با شوق زیادی استخر بادی را روی آب حرکت می‌داد و نوه‌اش ذوق می‌کرد اما چند لحظه بعد ناگهان استخر بادی واژگون شد و کودک در آب افتاد.

به نقل از همشهری، پدر بزرگ می‌خواست نوه‌اش را نجات دهد اما خودش هم به دلایل نامعلومی زیر آب رفت. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که سایر اعضای خانواده شاهد این صحنه هولناک بودند. در چنین وضعیتی بود که مادر کودک طاقت نیاورد و برای نجات فرزند و پدرش داخل آب رفت اما چند لحظه بعد او هم گرفتار شد و در نهایت هر ۳عضو این خانواده در دریاچه غرق شدند تا حادثه تلخی رقم بخورد.

فرزین رضازاده، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی در این‌باره گفت: قربانیان این حادثه مردی ۵۷ ساله به همراه دختر ۳۷ ساله و نوه ۵ ساله‌اش از اهالی روستای علیکان از توابع بخش انزل و ساکن منطقه الواج ارومیه بودند. او ادامه داد: پیکر بی‌جان پدر و دختر حادثه‌دیده در دریاچه سد شهر چای از آب خارج شد و عملیات جست‌وجو توسط نیروهای امدادی برای یافتن پیکر کودک ۵ ساله ادامه دارد. رضا‌زاده به نقل از شاهدان عینی گفت: پدربزرگ درحالی‌که نوه خود را در استخر بادی روی آب حرکت می‌داد، استخر بادی واژگون شد و هر دو به عمق دریاچه سقوط کردند و ناپدید شدند. دختر خانواده نیز با دیدن ناپدید شدن پدر و فرزندش، وارد آب شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و خودش نیز قربانی این حادثه دلخراش شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.