لوکادیا بزرگ است و کارنامه دارد

واکنش بیرانوند به عملکرد ضعیف پرسپولیس

علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس معتقد است از دست دادن ۴ امتیاز در دو بازی ابتدایی لیگ، جای نگرانی ندارد و این تیم به کورس قهرمانی اضافه می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، پرسپولیس در دومین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر نتوانست حریف فولاد شود و مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسید.

به نقل از خبرورزشی، علیرضا بیرانوند که در این فصل به پرسپولیس برگشته در دومین دیدار خود برای پرسپولیس موفق شد دومین کلین شیت خودش را به ثبت برساند و حالا بعد از مهدی رحمتی در رده دومین گلرهای برتر لیگ برتر به لحاظ کلین شیت قرار دارد. با علیرضا در خصوص شرایط پرسپولیس و از دست دادن ۴ امتیاز در دو دیدار ابتدایی لیگ و دیدار مقابل فولاد گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی مقابل فولاد چطور بود؟

بازی خوبی بود و فشار مسابقه برای هر دو تیم بالا بود. تازه لیگ شروع شده و تیم‌ها قطعا به طور کامل آماده نیستند. با این حال هم ما موقعیت گل داشتیم و هم فولادی‌ها. ضمن اینکه در اکثر دقایق بازی تیم ما مسلط بود و توپ و میدان را در اختیار داشت. می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی این اتفاق رخ نداد و متاسفانه نتوانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

دو بازی و از دست دادن ۴ امتیاز هواداران را نگران کرده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

به نظرم اتفاقی رخ نداده است. بنابراین هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند با یکی دو برد به جایگاهی که دوست دارند می‌رسیم‌. به نظرم بازی‌هایی که هفته اول و دوم انجام دادیم راضی‌کننده است و شما شک نکنید که بهتر از این هم خواهیم شد. خیلی زود پرسپولیس واقعی و آن تیمی که هواداران انتظارش را دارند، را خواهید دید. تازه شروع لیگ است و اتفاقات زیادی در انتظار تیم‌ها است. پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا بسته شده و به هواداران قول می‌دهم برای رسیدن به قهرمانی، من و همه اعضای تیم از جان مایه بگذاریم.

در نیمه اول بازی مقابل فولاد تو یک تک به تک گرفتی که اگر گل می‌شد، کار را برای پرسپولیس دشوار می‌کرد.

خب من وظیفه‌ام را انجام دادم. اگر من می‌توانم دروازه‌ام را بسته نگه دارم، زحمت ۱۰ بازیکن دیگر هم است و آن‌ها هم در این کار به من کمک می‌کنند.

با دو کلین شیت مقابل ذوب آهن و فولاد دومین گلر برتر تاریخ لیگ از لحاظ کلین شیت هستی . در این خصوص چه صحبتی داری؟

خوشحالم که می‌توانم به تیمم کمک کنم. واقعیت این است که خیلی دنبال آمار نیستم و تعداد کلین شیت‌های خودم را نمی‌شمارم. امیدوارم بتوانم بهتریم عملکرد را برای پرسپولیس داشته باشم و در راه قهرمانی به تیمم کمک کنم.

در یک صحنه وقتی مهاجم فولاد مصدوم شد، تو خیلی سریع خودت را به او رساندی و خیلی‌ها فکر می‌کردند می‌خواهی او را از زمین بیرون ببری. داستان چه بود؟

نه اصلا چنین قصدی نداشتم. من دیدم بازیکن فولاد روی افتاده و دچار گرفتگی عضله شده است. آمدم بالای سرش تا کمکش کنم و پای بازیکن را رو به بالا بکشم تا مصدومیتش تشدید نشود. داور هم در صحنه حاضر شد و به او ماجرا را توضیح دادم . در کل مشکلی نبود و بازی هم ادامه پیدا کرد.

فولاد را چطور دیدی؟

من سال‌هاست که جواد نکونام را می‌شناسم و می‌دانم چقدر در کارش جدی است. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی خریدند و یک تیم دونده و جنگنده هستند. فولاد در این فصل یکی از تیم‌های بسیار قدرتمند است و بازی کردن مقابل این تیم کار دشواری برای سایر تیم‌ها خواهد بود.

بعد از بازی عنوان کردی هواداران مراقب حاشیه سازی باشند. منظورت از این صحبت چه بود؟

خب ببینید پرسپولیس دشمن زیاد دارد و خیلی‌ها بعد از دو نتیجه مساوی علیه تیم حرف زدند و در فضای مجازی حاشیه به وجود آوردند. هواداران باید مراقب این افراد باشند و مثل همیشه فقط از تیم حمایت کنند. آن‌ها بدانند که ما خیلی به حمایتشان در ادامه راه نیاز داریم و می‌خواهم فقط به پرسپولیس انرژی مثبت بدهند.

آمدن لوکادیا چقدر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟

خب لوکادیا بازیکن بزرگی است و کارنامه بسیار خوبی دارد. تازه به تیم اضافه شده و طبیعی است که از شرایط ایده‌آل به دور باشد. قطعا خیلی می‌تواند به ما در ادامه کمک کند و در کنار مهاجمان فعلی، خط حمله قدرتمندی در ادامه فصل خواهیم داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.