گاف‌های عجیب تاج درباره کیروش روی آنتن زنده! +ویدئو

اظهارات مهدی تاج، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره عملکردش درباره تیم ملی خبرساز شد.

به گزارش تازه نیوز، فرهاد عشوندی، خبرنگار ورزشی درباره ادعاهای مهدی تاج در برنامه زنده شبکه خبر تلویزیون در توئیتر خود نوشت:
تو روزی که رئیس‌جمهور گفته با متهمین به تخلف پرونده فولاد مبارکه برخورد بشه، مهدی تاج رفته آنتن زنده! می‌گه ویلموتس مربی ۱۹ دنیا بود اوردیمش، می‌گه از بلژیک ۲۰۱۴ گرفته بود ۱٫۲ ما بهش دادیم ۲٫۲ و می‌گه کیروش با ما نتیجه گرفت رفت کلمبیا ۱٫۴ شد ۳میلیون دلار!

بیاید فکت‌چک کنیم:

ادعای ۱۹ دنیا به پایان جام جهانی ۲۰۱۴ برمی‌گرده بر اساس نتایج بلژیک، ویلموتس بعدا از بلژیک اخراج شد با ۷۰۰هزار دلار رفت ساحل عاج؛ از کشورش به یه کشور کم‌امکانات در آفریقا با رقم کمتر! اونجا با همون رقم اخراج شد پس برای اومدن به ایران باید خیلی کمتر می‌گرفت؛ این رو بر اساس ادعای خود تاج تو همین ویدئو درباره کیروش می‌گم. البته کیروش سال پایانی قراردادش از فدراسیون ایران همین حدود ۲٫۲میلیون دلار رو می گرفت نه ۱٫۴! پس این ادعای تاج هم واقعی نیست.

می‌گه مربی‌ها برای اومدن به ایران ناز بیشتری دارن و باید بیشتر پول بدیم. البته بخشی از این حرف درسته اما برای کار تو ایران و با قراردادی که مالیات نداره، یه مربی ۷۰۰هزار دلاری تلکه‌بگیر بیکار، چرا باید قراردادش سه برابر بشه؟ مگه خودت نمی‌گی کیروش به خاطر اخراج از کلمبیا با ۱میلیون دلار رفت مصر؟ واقعا خودتون از این همه تناقض خجالت نمی‌کشید؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.