ریحانه پارسا فیلم زندگی خودش را ساخت! +تصاویر و جزئیات

توییت جدید ریحانه پارسا در روز گذشته از ساخت فیلم زندگینامه اش به نام زمان یک ماهی خبر داد. او خودش کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است.

به گزارش تازه‌نیوز، ریحانه پارسا، بازیگر پرحاشیه ایرانی که چند سال پیش به ترکیه مهاجرت کرده است، در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که کارگردانی فیلم جدید خود را به تازگی به پایان رسانده است.

این بازیگر، که اکنون ۲۳ سال دارد، با بازی در سریال پدر در سینما و تلویزیون ایران به شهرت رسید. او مدتی با مهدی کوشکی در ارتباط بود اما با حاشیه های بسیار زیاد از او جدا شد و از ایران مهاجرت کرد. ریحانه پارسا با کشف حجاب و انتشار تصاویر و ویدیوهای جنجالی در صفحه اینستاگرامش بیشتر شناخته شد.

طبق توییت ریحانه پارسا در ۲۹ مرداد ماه، این فیلم بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده است:

ریحانه پارسا در توییت خود این طور نوشت:

«پاهایش را روی جفت دست‌های من روی زمین گذاشته و به قصد کشت با زانویش سعی در خفه کردن من دارد. از ترس آبرویش به جان من می‌افتاد و گاه‌وبیگاه من را به باد کتک می‌گرفت. چقدر حقیر بودی مرد! فرار از تو و خانه‌ات، اولین آرزویی بود که در من شکل گرفت.»

توییت پارسا

پارسا با اشاره به این که این فیلم ماجرای زندگی شخصی او را روایت می‌کند، گفت:

«احساس کردم بازسازی بخشی از اتفاق‌های زندگی‌ام به من توان بخشش گذشته و آدم‌هایش را می‌دهد.»

زمان ماهی

او افزود:

«با همه وجودم نزدیک دو سال پای قصه نشستم و هزار بار مرور کردم و نریشنی که روایتم باشه رو تو خیالم بافتم و زنجیر کردم. تو اوج تنهایی‌هام همه تلاشمو کردم که با تمرکز و فاصله‌گذاری قصه‌مو روایت کنم.»

توییت ریحانه پارسا

او در ادامه با انتشار عکسی از دوران کودکی‌اش نوشت:

«به شدت بچگی غمگین و ساکتی داشتم. از آدم‌ها می‌ترسیدم و به شکل ترحم‌برانگیزی مهرطلب بودم. هنوز هم باورم نمی‌شود که به این زودی به نقطه‌های تاریکی که مقصرش من نبودم آگاه شدم.»

ریحانه پارسا در کودکی

توییت ریحانه پارسا در باره کودکی‌اش

فیلم جدید ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه پارسا به تازگی فیلم جدیدی نیز در ترکیه بازی کرده است که  آخرین نگاه نام دارد. نام این بازیگر در ترکیه با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌ است. این فیلم اولین حضور ریحانه پارسا پس از مهاجرتش از ایران و حواشی آن محسوب می‌ شود. بر اساس پوستر منتشر شده، او نام خود را به دیوا پارسا تغییر داده و حتی از پوستر این فیلم هم می توان متوجه شد این فیلم دارای صحنه‌های نامتعارف و جنجالی خواهد بود زیرا او مردی سن و سال دار را در آغوش گرفته است.

فیلم جدید ریحانه پارسا

سابقه هنری ریحانه پارسا در ایران

ریحانه پارسا دیپلم نمایش خود را از هنرستان گرفته است. اولین فعالیت هنری او در سال ۱۳۹۷ نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی «پدر» بود که بازی در همین سریال باعث شهرت او شد.

او به خاطر بازی در این سریال شانس نامزدی دریافت جایزه حافظ در رشته بهترین بازیگر زن درام را پیدا کرد.

این بازیگر جنجالی بازی در فیلم‌های کوسه، خوب بد جلف ۲، گشت ارشاد ۳ و رقصنده را در سینمای ایران در کارنامه خود دارد.

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.