واکنش زشت و عجیب مجری شبکه افق به اظهارات وزیر ارشاد! +ویدئو

مجری پرحاشیه شبکه افق در گفتگوی زنده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اظهار نظری عجیب، تعجب کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

به گزارش تازه نیوز، گفتگوی زنده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برنامه جهان آرا در شبکه افق، با حاشیه‌هایی همراه بود که شاید واکنش عجیب مجری جوان و جنجالی این برنامه به اظهارات وزیر در خصوص استقبال مردم از شبکه نمایش خانگی، مهمترین بخش این حواشی بود. سیدصادق حسینی، روزنامه نگار، در صفحه توئیتر خود بخشی از گفت‌وگوی وزیر ارشاد در برنامه جهان‌آرا را به اشتراک گذاشت و درباره موضع مجری این برنامه در قبال شبکه‌های نمایش خانگی نوشت: امیرحسین ثابتی مجری بی‌بیننده‌ترین شبکه صداوسیما، شبکه افق، به وزیر ارشاد اعتراض می‌کند: چرا مردم به جای ماهواره، VOD ایرانی نگاه می‌کنند! ‏از نظر این‌ها BBCفارسی و منوتو و ایران اینترنشنال و‌ سریال‌های کلمبیایی و ترکیه‌ای‌شان، بهتر از تولیدات فرهنگی شبکه خانگی ایران است لابد.

مجری شبکه افق در واکنش به استقبال مردم از برنامه‌های شبکه نمایش خانگی تلویحا گفته بود معلوم نیست چه پخش می کنند که مردم ماهواره نمی بینند ولی شبکه نمایش خانگی تماشا می کنند!

این مطالب را هم ببینید:

امیرحسین ثابتی و اسماعیلی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.