آخرین خبر از نقل‌وانتقالات استقلال

باشگاه استقلال نام مهاجم خود را از لیست این تیم برای بیست‌ودومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور خارج کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز،  باشگاه استقلال تا آخرین لحظات دوره نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال، تلاش کرد با ارسلان مطهری مهاجم این تیم به توافق برسد و قراردادش را فسخ کرده یا به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد، اما مهاجم استقلال راضی به این کار نشد.

باشگاه استقلال در نامه‌ای به سازمان لیگ ضمن ارائه لیست بزرگسالان این تیم، نام مطهری را از لیست خارج کرد. به این ترتیب، مشکلی برای ثبت قرارداد سیاوش یزدانی وجود ندارد. البته باشگاه استقلال موظف است طبق قراردادی که با مطهری بسته بود، حق و حقوق این بازیکن را به‌طور کامل بپردازد. مطهری نیز طبق قرارداد از امروز (دوشنبه) در تمرینات شرکت می‌کند تا جریمه‌ای متوجه او نشود، اما تا نیم‌فصل بدون تیم خواهد بود.

همچنین کاوه رضایی به دلیل اینکه تحت قرارداد با باشگاه شارلوای بلژیک است احتمالاً برای اینکه بتواند قراردادش را با استقلال ثبت کند، باید بازیکن آزاد باشد. این بازیکن که دنبال گرفتن اقامت در کشور بلژیک است نتوانست کارهای اداری‌اش را انجام دهد و وضعیت ثبت قراردادش با باشگاه استقلال همچنان نامشخص باقی مانده است.

در لیست استقلال، با تصمیم ریکاردو ساپینتو نام عزیزبک آمانوف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.