هواشناسی ایران امروز سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از عصر امروز برای بیشتر نقاط کشور بخصوص تهران افزایش ابر به همراه رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان، برخی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی همچنین در ارتفاعات جنوب سیستان وبلوچستان، هرمزگان، جنوب فارس و بوشهر در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر گاهی رگبارورعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد در استان‌های مرزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور گردوغبار رقیق و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست و در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه تا جمعه وزش باد شدید در نوار شرقی ادامه داشته و فقط در ارتفاعات جنوب سیستان وبلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهرافزایش ابر گاهی رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. شنبه وزش باد فقط در منطقه زابل ادامه خواهد داشت و در غالب مناطق کشور هوای گرم و آرام استقرار دارد طی روز‌های سه شنبه و چهاشنبه شرق دریای عمان و نیمه غربی خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.