ضرب‌وشتم وحشتناک متهم توسط ۳ افسر پلیس! +ویدئو

ویدئوی خشونت سه مامور پلیس با یک متهم در خیابان به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، سه مامور پلیس در ایالت آرکانزاس آمریکا پس از آنکه ویدئویی از آن‌ها در ضرب و شتم وحشیانه یک شهروند منتشر شد از کار تعلیق شدند. در ویدئوی منتشر شده ماموران پلیس در حالی که در تلاش برای بازداشت فرد متهم در یک پمپ بنزین هستند با خشونت با او برخورد می‌کنند.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، مامورتان پلیس گفتند که متهم “راندال وُرکِستر ” ۲۷ ساله صبح روز یکشنبه اقدام به تهدید یکی از کارکنان فروشگاه محلی در مولبری کرده بود. هنگامی که ماموران پلیس برای بازداشت متهم در محل حاضر شدند یکی از آن‌ها اقدام به هل دادن متهم کرده و به سر متهم ضرباتی را وارد کرد. در صحنه‌ای دیگر یکی دیگر از ماموران با زانو چندین ضربه پیاپی به کمر و پای متهم وارد می‌کند. در صحنه دیگر یکی از ماموران بر سر فردی که در حال فیلم برداری از این صحنه است فریاد کشیده و وی را مورد تهدید قرار می‌دهد.

این ویدئو توسط “نوآمی جانسون ” در اسنپ چت منتشر شد. بنا به گفته نوامی خواهرش در پمپ بنزین از نزدیک شاهد این صحنه بود و با تلفن همراه خود آن را ثبت کرد. خواهر نوامی پس از ضبط فیلم از وی سوال کرد که ویدئو را باید برای چه کسی ارسال کند تا رفتار خشن ماموران پلیس را گزارش کند.

هنوز هویت ماموران پلیس توسط پلیس آمریکا اعلام نشده است. ساعاتی بعد از این حادثه پلیس در بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر تعلیق از کار هر سه مامور از تحقیقات در این باره خبر داد. همچنین بنا به اعلام پلیس آمریکا، مظنون بازداشت شده با اتهام تهدید، مقاومت حین بازداشت و سایر اتهامات روبه رو است.

هشدار: این ویدئو شامل صحنه هایی است که ممکن است دیدن آن برای برخی مناسب نباشد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.