ساخت یک جیپ که با برق کار می‌کند در خانه! +ویدئو

مردی که با همت و دانش خود خودروی جیپ برقی مورد علاقه اش را ساخت مورد تمجید مدیرعامل یک شرکت خودروسازی معروف قرار گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز، هند کشور استعداد‌های درخشان است و در این کشور هیچ کمبودی از لحاظ استعداد‌های بومی وجود ندارد. در همین رابطه، استعداد یک شهروند این کشور که توانسته خودروی جیپ برقی دلخواهش را بسازد مورد توجه آناند ماهیندرا، مدیرعامل گروه خودروسازی ماهیندرا قرار گرفته است. بنا به گزارش Indian express، ” آ گاوتام ” که اهل کیهاد در منطقه سیواگانگا واقع در ایالت تامیل نادو است توانست این خودرو را در خانه اش بسازد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، گاوتام با انتشار این ویدئو در پاسخ به یکی از توئیت‌های ماهیندرا از وی درخواست شغل کرده بود. ماهیندرا هنگامی که متوجه ویدئوی گاوتام شد آن را بازنشر کرد. مدیرعامل خودروسازی ماهیندرا همچنین از ” آر ولوسامی “، مسئول فناوری و توسعه محصولات خودرویی M&M خواست تا با گاوتام تماس بگیرد.

ماهیندرا با بازنشر ویدئوی گاوتام نوشت: «این همان علتی است که من متقاعد شدم که هند در (تولید) خودرو‌های برقی پیشرو خواهد بود. من اعتقاد دارم که آمریکا به دلیل اشتیاق، فناوری، نوآوری شان بر بازار این خودرو (برقی) تسلط پیدا کرد. اما شاید گاوتام و قبیله او (هندی ها) شکوفا شوند. (گروه خودروسازی ماهیندرا) با او تماس بگیرید.»

ویدئوی منتشر شده توسط گاوتام مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بیننده داشته است. بسیاری از کاربران از ماهیندرا به خاطر توجه به این جوان مبتکر خودروساز تشکر کردند.خودروی برقی گاوتام با ضایعاتی که او از مغازه‌ها تهیه کرده ساخته شده است. گران‌ترین قطعه‌ای که او در این خودرو بکار برده لاستیک آن است. گاوتام از یک باتری لیتیومی استفاده کرده تا نیروی حرکت خودروی خود را تامین کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.