زمان پرداخت مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران درباره زمان پرداخت معوقات افزایش ۳۸ درصدی حقوق مستمری‌بگیران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران  در خصوص زمان پرداخت مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی، اظهار کرد: در همین زمینه قرار است احکام جدید بازنشستگان در شهریورماه صادر و حقوق آنها بر اساس اصلاحیه جدید پرداخت شود. همچنین عقب‌افتادگی پنج ماه گذشته (از فروردین تا مرداد) نیز قرار است از  مهرماه به مرور پرداخت شود.

به نقل از ایسنا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به ضرورت تامین منابع پایدار گفت: باید منابع طوری دیده شود که تامین اجتماعی بتواند حقوق، درمان و ۱۸ تعهد دیگر بازنشستگان را به موقع بپردازد. تادیه بدهی‌های دولت سهم بسزایی در این زمینه ایفا می کند. درمان یکی از معضلات تامین اجتماعی است و کمر بازنشستگان را خم کرده است. مشکلاتی پیرامون افزایش قیمت‌های دارویی وجود دارد و در نسخه‌ها برای دریافت داروها سقف تعیین کرده‌اند و اضافه‌های  دارو را باید به صورت آزاد خریداری کرد. این مشکل جدی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.