ایران‌خودرو هایما را در بورس دولا‌پهنا حساب می‌کند!

شرکت ایران خودرو در بورس کالا هایما را دو لا پهنا حساب می ‌کند!

به گزارش تازه نیوز، بررسی قیمت‌گذاری انجام شده به عنوان عدد پایه نشان می دهد که شرکت ایران خودرو در بورس کالا هم هایما را دو لا پهنا حساب می کند! و به نوع همزیستی مسالمت آمیز بین بورس کالا که قرار بود حلال مشکل باشد؛ و وزارت صمت برای انحصاری سازی سیستماتیک در فروش خودرو رسیده ایم که خروجی آن تداوم قیمت های تلخ در بازار خودرو داخل است.

به نقل از تحریریه، براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، ۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S۷ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه در بورس کالای ایران عرضه می‌شود که قیمت پایه هایما S۷ تولیدی ایران خودرو در بورس کالای ایران معادل ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت این خودرو در حالت فول آپشن در چین ۱۸ هزار و ۵۱۰ دلار و یا معادل ریالی ۵۰۰ میلیون تومان است که شرکت ایران خودرو، قیمت پایه را ۵۰ درصد بیشتر و نزدیک به ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته است که در صورت برنده شدن افراد با همین قیمت پایه و نه بیشتر، تقریبا ۱۵۰ میلیون تومان به آن بابت هزینه هایی مانند مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری و … اضافه شده و به ۹۰۰ میلیون تومان و مطمئنا، بیش از ۹۰۰ میلیون تومان خواهد رسید، یعنی قیمت کنونی بازار!

در فروش از طریق بورس کالا، قیمت این خودرو باید در حالت پایه حدود ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شود و این نوع قیمتگذاری به غارت مصرف کننده بی نوای ایرانی منتهی می شود که معلوم نیست به چه دلیل باید خودرو را چندین برابر بازارهای جهانی خریداری کند.

ظاهرا منوچهر و منطقی و فاطمی امین که در این ماجرا با مجید عشقی همداستان شده اند، تنها رسالت خود را گران فروختن هر چه بیشتر خودرو به مردم ایران تعیین کرده اند و زیر بار هیچ روش دیگری نمی روند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.