جزئیات شکایت از کریستین رونالدو به خاطر زدن نوجوان اوتیسمی! +تصاویر

مادر نوجوان اوتیسمی محتوای ناخوشایند تماس تلفنی کریستیانو رونالدو با خودش را روایت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، فصل گذشته، در ماه آپریل، کریستیانو رونالدو پس از شکست تیمش (منچستریونایتد) از اورتون در گودیسون پارک، هنگام خروج از زمین با پای لنگ‌لنگان و درست پیش از ورود به تونل منتهی به رختکن‌ها، در حال عصبانیت به دست یکی از طرفداران نوجوانش به نام جیکوب هاردینگ ۱۴ ساله که مبتلا به عارضه اوتیسم است ضربه زد. در اثر ضربه رونالدو به این نوجوان که در حال فیلمبرداری از بازیکنان بود گوشی او به زمین پرت و چند تکه می شود. علاوه بر این، دست او کبود شده و ورم می کند.

رونالدو بعد از این اتفاق از این نوجوان ۱۴ ساله اوتیسمی عذرخواهی ضمنی کرد اما سارا کِلی، مادر جیکوب، احساس می‌کند در برابر عدالت فریب خورده است. زیرا به ادعای او، رونالدو حتی پیشنهاد تعویض گوشی شکسته را نداده و گفته است که او و پسر ۱۴ ساله اش هدف ترول های بیمار قرار گرفته اند و سعی دارند آنها را مقصر این حادثه معرفی کنند.

جیکوب، هوادار اورتون که مهاجم یونایتد را بت خودش می‌داند، پس از سیلی رونالدو در ماه آپریل گذشته دستی کبود و پف کرده برایش باقی ماند. او می گفت که رونالدو می توانست بلافاصله به خاطر رفتار تحقیر آمیزش از من عذرخواهی کند اما این کار را نکرد. گویا رونالدو گناه خود را قبول ندارد و قرار است در مقابل ادعای خسارت جیکوب و مادرش بایستد.

سارا اکنون قصد دارد علیه این بازیکن پرتغالی که هفته گذشته اخطار حمله و آسیب بدنی را پذیرفت، اقدام قانونی کند. رونالدو گفت که به او دستور داده شده که ۲۰۰ پوند برای جبران خسارت بپردازد، اما پرداخت این غرامت به این معنی است که او “گناه خودش را پذیرفته است.”

موبایل شکسته و کبود شدن دست پسر اوتیسمی

تماس تلفنی کریستیانو رونالدو با سارا و طلبکار بودن او

سارا گفت که یک روز پس از حمله، مردی به نام سرجیو که ادعا می‌کرد مدافع رونالدو است با او تماس گرفت و پیشنهاد ملاقات با این بازیکن در یونایتد را داده است.

سارا ملاقات را نمی پذیرد اما ادعا کرد که به او گفته اند: «آیا می دانید رونالدو کیست؟»

به او گفتم:

«البته که می شناسم و پاسخم منفی است. گوشی را قطع کردم. می لرزیدم و گریه می کردم. احساس ترس کردم. چگونه جرات می کنند؟»

سارا گفت که همان مرد دو روز بعد دوباره تلفن کرد و گفت رونالدو دوست دارد شخصاً با او صحبت کند. این بازیکن تماس گرفت اما سارا او را به عنوان “متکبرترین مردی که تا به حال با او صحبت کرده ام” توصیف کرد.

 

او در تماس تلفنی خود گفت: «متاسفم» اما سپس اضافه کرد:

«من کار اشتباهی انجام نداده‌ام. من به کسی لگد نزدم، کسی را نکشتم یا به او مشت نکوبیدم».

رونالدو در تماس تلفنی خود به سارا گفت که نمی‌خواهد مکالمه و ماجرای آنها در رسانه‌ها یا مطبوعات و دادگاه منتشر شود. او گفت تیم حقوقی خوبی دارد، پیروز می شود و تمام راه را با سارا می جنگد زیرا خوب می داند چگونه رسانه‌ را بازی دهد.

رونالدو در طول تماس ۱۰ دقیقه ای اش به سارا گفت که چگونه درگیر اتهامات تجاوز جنسی و جرایم مالیاتی شده است. او از سارا پرسید که چه می‌خواهد. سارا هم در جواب گفته است که از او چیزی نمی خواهد و می خواهد پلیس با این رفتار او برخورد می‌کند.

سارا در توضیح اینکه چرا قصد دارد علیه رونالدو و باشگاه اقدام قانونی کند، افزود:

«من می خواهم عدالت را ببینم زیرا هیچ گونه عدالتی وجود نداشته است. من می خواهم رونالدو به خاطر کاری که انجام داده است مورد بازخواست قرار گیرد. تنها راه رسیدن به عدالت، ادامه مبارزه است.»

جیکوب پسر اوتیسمی و مادرش

جیکوب ، پسر اوتیسمی سارا، از دیسپراکسی نیز رنج می برد و این بیماری تعادل او را تحت تاثیر قرار می دهد. او متهم به فحاشی در هنگام نزدیک شدن رونالدو به هواداران شد؛ ادعایی که سارا آن را رد می کند.

به گفته سارا، پسرانی که پشت سر او بودند فحش می دادند اما کار جیکوب نبود. پلیس این را تایید کرد. ژاکوب بازی مقابل یونایتد را به دلیل تمجید از رونالدو انتخاب کرده بود. رونالدو بت او بود. همچنین، پسرش برای اولین بار بوده که در یک مسابقه فوتبال شرکت می‌کرده و بابت این حادثه در شوک کامل به‌سر می‌برد.

سارا گفت:

«جیکوب فوق‌العاده هیجان‌زده بود و ما را مجبور کرد ساعت‌ها زودتر برای تماشای گرم‌ کردن بازیکنان برویم.»

رونالدو ۳۷ ساله پس از این حادثه، پستی برای عذرخواهی منتشر کرد و پیشنهاد داد که جیکوب را به مسابقه اولدترافورد دعوت کند اما سارا آن را نپذیرفت.

پست کریستین پس از شکستن موبایل

رونالدو در پست خود نوشت:

«در لحظات سختی مانند لحظه ای که با آن روبرو هستیم، مقابله با احساسات هرگز آسان نیست. با این وجود، ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق بازی زیبا هستند. مایلم به خاطر اظهاراتم عذرخواهی کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت می کنم تا به نشانه جوانمردی و اخلاق ورزشی در اولدترافورد یک بازی را تماشا کنند.»

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.