شرایط رتبه‌بندی برای معلمان بازنشسته چیست؟

نوری وزیر آموزش‌وپرورش ضمن توضیحاتی در خصوص رتبه بندی معلمان، خاطرنشان کرد: حقوق بازنشسته‌ها بر اساس میانگین دو سال آخر حقوق و مزایایشان تعیین می‌شود و به طور طبیعی اکثر همکاران مهرماه بازنشسته می‌شوند.

به گزارش تازه‌نیوز، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در مورد شرایط رتبه‌بندی برای معلمان بازنشسته گفت: بازنشسته‌ها می‌توانند پس از دو سال از قانون رتبه‌بندی استفاده کنند.

به نقل از جماران، یوسف نوری در خصوص وضعیت رتبه‌بندی معلمان گفت: رتبه‌بندی یکی از مهم‌ترین اقدامات سند تحول بنیادین بود و در حال اجرا شدن است.

این مطالب را هم ببینید:

وی با اشاره به این که همکاران آموزش‌وپرورش در سایت رتبه‌بندی ثبت‌نام کرده و در حال بررسی هستند، گفت: رتبه‌بندی کیفیت آموزش و صلاحیت حرفه‌ای معلمان را ارتقا می‌دهد.

نوری افزود: بخشی از پرداختی رتبه‌بندی از 36 شهریور 1400 تا 9 ماه واریز شده است.

وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: حقوق بازنشسته‌ها بر اساس میانگین دو سال آخر حقوق و مزایایشان تعیین می‌شود و به طور طبیعی اکثر همکاران مهرماه بازنشسته می‌شوند.

نوری با اشاره به این که از تاریخ فوق تا کنون یک سالِ حقوق و مزایای بازنشسته‌ها محاسبه می‌شود، در خصوص پیشنهاد عده‌ای به این قشر که فعلاً دست نگه دارند تا بتوانند از حقوق و مزایای دو سال استفاده کنند، گفت: بازنشسته‌ها می‌توانند پس از دو سال، از این قانون استفاده کنند.

۱ نظر
  1. عباس

    جناب آقای نوری
    سئوالی دارم
    بنده‌ بازنشسته‌ی اول مهر۱۴۰۰هستم
    بارها از جنابعالی و نمایندگان شنیدم که رتبه‌بندی شامل بازنشستگان مهر۱۴۰۰می‌شود اما….
    اما سئوال من این است اگر دردانه پسر شما دوره‌ابتدایی را بسلامتی بپایان برساند و بخواهد به دوره‌ی اول متوسطه وارد شود آیا درست است با توجه به نمرات عالی که کسب کرده‌است از او بخواهند دوباره دوره‌ی ابتدایی را طی کند تا شما باور کنید این دوره را گذرانده و یا به اصطلاح تقویت بیشتری شود گه به اصطلاح دوره‌ی متوسطه را بهتر طی نماید؟
    آیا این روش را می‌پسندید؟
    سخنم با شماست
    آیا درست است نیرویی که مخلصانه و با تمام توان و با عشق به دانش‌آموزان و میهنش تمام تلاش خویش را بمدت سی سال انجام داده مجبور کنید بخاطر تعلق گرفتن یک قانونی که حق مسلم او در بیش از یازده سال گذشته بوده و دول و مجالس آنرا اجرا نکرده‌اند و مقصر نیرو نبوده بلکه نظام تقصر داشته ….
    آقای نوری اگر شما دولت و نمایندگان انصاف داشته‌باشید و مسلمان باشید بجای اذیت کردن بازنشستگان سال۱۴۰۰ و همکارانی که امسال بازنشسته می‌شوند سعی خواهید کرد از ایشان دلجویی فرموده و جبران اینهمه‌سال سختی معیشت را از ایشان با قرار دادن این گروه پیشکسوت در بهترین رتبه‌ها انجام دهید و بدانید که بجای دعای شر این گروه از همکاران نجیب و خوب دعای خیر ایشان را برای خود و خانواده‌ی بزرگوارتان ذخیره‌ی دنیا و آخرت نمایید….
    و من الله‌التوفق

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.