آنها که برجام را آتش زدند و الان دنبال توافق هستند، نباید پاسخگوی بیچارگی مردم باشند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟

به گزارش تازه نیوز، جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان با تاکید بر اینکه برجام مورد بحث در مذاکرات وین، همان برجامی است که تیم مذاکره‌ کننده روحانی زحمت آن را کشیده است، گفت: بنده فکر می‌کنم چارچوب همان چارچوب است و تقریباً برجام احیا شده است.

به نقل از تابناک، او در واکنش به برخورد دوگانه برخی از چهره‌ها در خصوص برجام افزود: این موارد را باید از دوستانی که آن وقت مخالف شدند و الان موافق شدند بپرسید، ما که آن وقت موافق برجام بودیم و الان هم موافق هستیم.

این مطالب را هم ببینید:

رحیمی جهان آبادی در واکنش به اینکه اتفاق خاصی افتاده که منجر به تغییر رویکرد افراد نسبت به برجام شده است؟ تصریح کرد: خیر، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده که منجر به تغییر رویکرد افراد نسبت به برجام، شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه تغییر دولت منجر به تغییر رویکرد افراد نسبت به برجام شده است، خاطرنشان کرد: فقط یک داستانی بود، آن هم اینکه دوستان نمی‌خواستند دولت قبل توافق را انجام بدهد، می‌خواستند خودشان توافق کنند. ضمن اینکه ایران در آن زمان واقعاً‌ از برجام خارج نشد بلکه آمریکا خارج شد و الان هم محور این دور از مذاکرات برای رفع خروج آمریکا از برجام است.

رحیمی جهان آبادی درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.