ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس/ رونمایی از خط حمله جدید ساپینتو

ساپینتو تصمیم دارد امروز استقلال را احتمالا با ترکیب ۲-۴-۴ به میدان بفرستد.

به گزارش تازه‌نیوز، استقلال در حالی باید امروز و در هفته سوم لیگ برتر به مصاف مس کرمان برود که آبی ها امید زیادی دارند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار خود را به صدر جدول نزدیکتر کنند. بعد از تمرین دیروز اما با تصمیم سرمربی پرتغالی آبی ها ، عزیزبک آمانوف، زبیر نیک‌نفس، سیاوش یزدانی، محمدحسین زواری و کاوه رضایی در لیست این تیم برای بازی با مس کرمان قرار نگرفتند.

به این ترتیب استقلال همچنان امروز با سید حسین حسینی درون دروازه کار را آغاز خواهد کرد.

ساپینتو اما تصمیم دارد امروز تیمش را احتمالا با ترکیب ۴-۴-۲ به میدان بفرستد بنابراین در خط دفاعی عارف غلامی و سیلوا به عنوان مدافعان میانی حضور خواهند داشت و در جناحین هم سلمانی و حردانی گزینه سرمربی پرتغالی خواهند بود.

اما با توجه به تجربه خوب حضور چشمی در خط میانی در بازی برابر ملوان، این بازیکن امروز هم به عنوان هافبک دفاعی وارد زمین خواهد شد و در کنار او مهدی پور و رضاوند به میدان خواهند رفت

مثلث خط هجومی آبی ها اما امروز احتمالا تغییر خواهد کرد.

سجاد شهبازازاده همچنان گزینه اول ساپینتو محسوب می شود و در کنار او قرار است یامگا و مهدی قایدی به میدان بروند. سرمری پرتغالی در بازی امروز احتمالا محمد محبی را نیمکت نشین خواهد کرد.

این بازیکن به دلیل ناهماهنگی در بازی برابر ملوان نتوانست توانایی های خود را نشان دهد اما ساپینتو حساب خاصی روی او برای ادامه لیگ باز کرده است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر مس

حسینی-سیلوا-غلامی-سلمانی-حردانی-مهدی پور-رضاوند-چشمی-یامگا-قایدی- شهباززاده

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.