جدایی مهدی طارمی از پورتو چقدر جدی است؟

نویسنده پرتغالی، زمان جدایی مهدی طارمی از باشگاه پورتو را مشخص کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی طارمی در دیدار حساس مقابل اسپورتینگ لیسبون از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب دیدگی شد و از بازی بیرون رفت. پس از آن مسابقه، طارمی در توییتر خود اعلام کرد مصدومیتش چندان جدی نیست و به زودی بازخواهد گشت.

در همین زمینه آبولا گزارش داد بخش پزشکی باشگاه پورتو به سرپرستی نلسون پوگا تمام تلاش خود را می‌کند تا طارمی را به موقع برای بازی با ریو آوه ریکاوری کند و او را به تیم برساند. اما نکته مهم در ادامه این گزارش این بود که رئیس باشگاه پورتو در فکر خرید مهاجم جانشین برای مهدی طارمی است.

به نقل از خبرورزشی، طبق ادعای نویسنده پرتغالی این مطلب ، باشگاه به این نتیجه رسیده اولا طارمی فعلا بدون جانشین است و اگر مصدومیت یا محرومیت داشته باشد، دست سرمربی باشگاه برای بازی دادن یک مهاجم گلزن و قابل اطمینان  بسته است. دوما بهتر است طارمی در نقل و انتقالات زمستانی جدا شود و باشگاه بتواند از فروش ستاره تیمش درآمدزایی کند.

به همین دلیل باشگاه در مدت زمان کم باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی یک مهاجم جدید گلزن به خدمت خواهد گرفت که به نظر می رسد در نهایت جانشین طارمی شود و مهاجم ایرانی هم از پورتو جدا شود!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.