گزارش و نتیجه بازی استقلال مس کرمان

استقلال ۱ – ۰ مس کرمان/ یامگا سه امتیاز برای آبی‌ها گرفت

استقلال با پیروزی یک بر صفر مقابل مس کرمان در ورزشگاه آزادی، ۶ امتیازی شد و جمع صدرنشین‌های لیگ صعود کرد.

به گزارش تازه نیوز، از هفته سوم لیگ برتر ایران، استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر استقلال خاتمه یافت.

به نقل از ایسنا، هواداران استقلال برای نخستین بار از ابتدای فصل در دیدار خانگی تیمشان حضور داشتند که با اولین حضور زنان در بازی‌های لیگ برتر توام شد.

استقلال یک – مس صفر
گل‌ها: کوین یامگا در دقیقه ۷۵ برای استقلال

کارت زرد: امیرحسین عسگری، آرمان شهدادنژاد و احمد نصیری (مس)، پیمان بابایی، مهدی قایدی، صالح حردانی بیژن طاهری و ریکاردو ساپینتو (استقلال)

کارت قرمز: –

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (جعفر سلمانی ۸۲)، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (سعید مهری ۸۲)، آرش رضاوند (پیمان بابایی ۷۱)، کوین یامگا، محمد محبی (آرمان رمضانی ۷۱) و سجاد شهباززاده (مهدی قایدی ۵۵).

ترکیب مس: آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی فرد، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمود صبوری، احمد نصیری، عارف رستمی (تورانیان ۸۰)، محمد قاسمی نژاد (شروین بزرگ ۸۰)، محمدامین کاظمیان (پورصف شکن ۸۰)، مهرداد آوخ و امیرحسین عسگری.

موقعیت‌های خطرناک

در دقیقه ۳۱، توپ خوبی به روی دروازه مس کرمان ارسال و داخل محوطه شش قدم این تیم فرود آمد اما شهباززاده و محبی یک قدم از توپ دور بودند و این فرصت از دست رفت. در دقیقه ۴۲ ابوالفضل جلالی در دهانه دروازه صاحب توپ شد که ضربه او به توپ خوب نود و به آسمان رفت.

در شروع نیمه دوم مس نخستین موقعیت جدی خود را خلق کرد که مهاجم مس استفاده لازم را نبرد. در دقیقه ۶۰ استقلال جدی‌ترین موقعیت خود را ایجاد کرد که ضربه سر محمد محبی توسط شهدادنژاد دفع شد.

روی اشتباه بازیکنان استقلال، مس صاحب ضد حمله شد و در نهایت اسدی در موقعیت تک به تک با حسینی، توپ را با اختلاف اندک به بیرون زد.

کوین یامگا در دقیقه ۷۵ توپ سرگردان در محوطه جریمه را وارد دروازه مس کرمان کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.