وضعیت وخیم یک زن بعد از برخورد صاعقه با گردنبندش!

گردشگر انگلیسی که مورد اصابت صاعقه قرار گرفته با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش تازه‌نیوز، یک زن انگلیسی بر اثر برخورد صاعقه به گردنبندش در وضعیتی وخیم در بیمارستان بسر می‌برد. این زن ۴۸ ساله که هویتش اعلام نشده بعدازظهر روز شنبه در ساحلی در اسپلیت در کرواسی مشغول گرفتن حمام آفتاب بودند که این اتفاق رخ داد. در لحظه وقوع حادثه دختر قربانی نیز در محل حضور داشت.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، این حادثه زمانی رخ داد که در هنگام حضور این مادر و دختر در ساحل هوا طوفانی شد. بلافاصله قربانی و دخترش تلاش کردند تا خود را به نقطه امنی در هتل مجاور برسانند که مورد اصابت صاعقه قرار گرفت. این زن پس از اصابت صاعقه به گردنبندش با انفجار ۳۰۰ میلیون ولتی که در بدنش ایجاد شد روی زمین افتاد و بیهوش شد. دختر قربانی با فریاد‌های خود از رهگذران کمک خواست و خوشبختانه پزشکی که عازم یک حادثه تصادف در مسابقات دوچرخه سواری محلی بود به کمک وی شتافت و کمک‌های اولیه را روی این زن انجام داد.

او بلافاصله پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد. این زن اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. پزشک معالج وضعیت وی را ” در معرض خطر ” توصیف کرده است. دکتر مِلیوا فرانکیس، پزشک معالج این زن به تلویزیون محلی کرواسی گفت: «متاسفانه، هنوز زندگی این زن در معرض خطر قرار دارد. همانطور که ما انتظار داشتیم شاهد تغییراتی در پوست قربانی هستیم. به علاوه باید منتظر عواقب اصابت صاعقه و تاثیر آن بر سایر اندام‌های بدن وی باشیم که پیامد آن ایست قلبی است، اما فعلا زود است در این باره صحبت کنیم.» این پزشک با اشاره به جراحات داخلی شدیدی که به این زن وارد شده گفت من و همکارانم بر این عقیده هستیم که صاعقه به گردنبند این زن برخورد کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.