ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک

یحیی گل محمدی امروز احتمالا تیمش را با یکی دو تغییر مهم به مصاف آلومینیوم خواهد فرستاد.

به گزارش تازه نیوز، پرسپولیس امروز در شرایطی باید به مصاف آلومینیوم اراک برود که سرخ‌ها در دو بازی ابتدایی لیگ موفق به گلزنی و البته کسب پیروزی نشده اند. این موضوع تیم یحیی را در شرایط حساسی قرار داده است و سرخ‌ها در برابر آلومینیوم و شاگردان مهدی رحمتی چاره ای به جز کسب پیروزی ندارند.

به نقل از خبرورزشی، این در حالی است که پرسپولیس در ۲ بازی قبلی خود برابر تیم اراکی در این شهر با شکست مواجه شده است و خاطرات خوبی از رویایی با این تیم ندارد.

این مطالب را هم ببینید:

با این همه یحیی گل محمدی برای این بازی تغییراتی در تیم خود ایجاد خواهد کرد. در بازی امروز علیرضا بیرانوند همچنان درون دروازه سرخ‌ها خواهد بود و امیدوار است تا سومین کلین شیت فصل خود را ثبت کند.

در خط دفاعی پورعلیگنجی به دلیل محرومیت غایب بزرگ پرسپولیس است. بنابراین گولسیانی و فرجی همچنان زوج خط دفاعی سرخ‌ها را تشکیل خواهند داد. در سمت راست اسماعیلی فر همچنان گزینه اول یحیی است اما در جناح چپ با توجه به انتقاداتی که از سرمربی پرسپولیس در خصوص استفاده نکردن از احمدی شده انتظار می رود این بازیکن امروز به عنوان مهره ثابت به میدان برود.

خط میانی سرخ‌ها امروز تغییر خاصی نخواهد کرد و سرلک و کامیابی نیا همچنان به عنوان دو هافبک دفاعی در کنار رفیعی و صادقی به میدان خواهند رفت.

اما در فاز هجومی احتمالا تغییر در ترکیب پرسپولیس وجود دارد. مهدی ترابی در این نقطه از زمین به عنوان بازیکن آزاد حضور خواهد داشت و باید دید انتخاب یحیی برای مهاجم نوک سرخ‌ها کدام بازیکن خواهد بود. مهدی عبدی در دوبازی قبلی موفق نشد تا گلزنی کند و گفته می شود احتمال دارد سرمربی پرسپولیس برای این بازی از لوکادیا به عنوان مهاجم اصلی استفاده کند.

باید منتظر ماند و دید در نهایت گل محمدی آیا از این ستاره هلندی به عنوان سورپرایز خود در اراک رونمایی خواهد کرد یا نه.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم

بیرانوند، فرجی، گولسیانی، اسماعیلی فر، احمدی، سرلک، کامیابی نیا، رفیعی، صادقی، ترابی، لوکادیا (عبدی)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.