همسر سیلوستر استالونه در خواست طلاق داد؛ بازیگر معروف خالکوبی زنش را تبدیل به سگ کرد! +تصاویر

همسر سیلوستر استالونه بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک و داشتن سه دختر درخواست طلاق داد.

به گزارش تازه‌نیوز، جنیفر فلاوین همسر سیلوستر استالونه بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک با راکی درخواست طلاق داده است. درست چند روز پیش بود که استالونه تتوی بزرگی از صورت همسرش که روی بازوی راستش قرار داد را با تصویر سگش به نام باتکوس، پوشاند، سگی از نژاد ماستیف که در برخی از فیلم های سابق او حضور داشته است.

فلاوین که ۲۲ سال جوان تر از استالونه ۷۶ ساله است، نیز در عکسی اینستاگرامی که در آن سه دخترشان را بغل کرده بود، به طور ضمنی به جدایی از همسرش اشاره کرده بود. او در پست اینستاگرامی خود نوشته بود: «این دخترها اولویت من هستند. هیچ چیز دیگری اهمیتی ندارد. ما چهار نفر تا ابد». جنیفر فلاوین حساب اینستاگرامی سیلوستر استالونه را نیز آنفالو کرده است. اکنون خبر می رسد که فلاوین روی جمعه درخواست طلاق کرده و مدعی شده که استالونه برخی از دارایی هایش را مخفی می کند.

طلاق سیلوستر استلونه و همسرش

مدیر روابط عمومی استالونه هفته گذشته گفته بود که همه چیز خوب است و سیلوستر استالونه می خواسته تتوی خود را بازسازی کند اما همه چیز خراب شده و دیگر قابل اصلاح نبوده است: «آقای استالونه می خواست که تصویر تتوی همسرش جنیفر را تازه کند اما شوربختانه نتایج راضی کننده نبود و قابلیت اصلاح نداشت». استالونه ۷۶ ساله تتوی همسرش روی بازی خود را در ۷ آگوست در حساب اینستاگرامش منتشر کرده و نه روز بعد در ۱۶ آگوست بود که یک تتوکار به نام زک پرز تصویری از خود در حال کار روی بازوی استالونه را به اشتراک گذاشت.

جدایی سیلوستر استلونه و همسرش

تصاویر منتشر شده توسط این تتوکار نشان می داد که تصویر فلاوین دیگر روی بازوی استالونه وجود نداشته و عکس یک توله سگ کوچک جایگزین آن شده است. سومین ازدواج استالونه یکی از قوی ترین و ماندگارترین ازدواج های هالیوود به نظر می رسید، اگر چه رابطه این دو شروع پرفراز و نشیبی داشت.

تتو سیلوستر استلونه

رابطه این دو در ابتدا در سال ۱۹۸۸ و مدت کوتاهی بعد از پایان ازدواج دوم و کوتاه استالونه با بریجیت نیلسن آغاز شد. آن ها در رستورانی در بورلی هیلز با هم آشنا شدند، جایی که فلاوین ۲۰ ساله مدل بوده و استالونه به خاطر عدم موفقیت فیلم Rambo III شرایط خوبی نداشت، فیلمی که نامزدی جایزه تمشک طلایی را برایش در پی داشت. اما در ابتدا رابطه ای بین استالونه و مدلی دیگر به نام جانیس دیکینسون شکل گرفت و او مدعی شد که استالونه پدر دختر کوچولوی اوست. در ادامه استالونه با ارسال نامه ای از طریق FedEx برای فلاوین به رابطه خود با وی پایان داد. بعد از جدایی از دیکینسون بود که آزمایش دی ان ای ثابت کرد، دختر دیکینسون به استالونه تعلق ندارد. بعد از آن استالونه با انجی اورهارت وارد رابطه شد اما این رابطه خیلی دوام نداشته و بار دیگر به سراغ فلاوین رفت. این دو در نهایت در ۱۷ می ۱۹۹۷ در هتل دورچستر در لندن ازدواج کردند و با توجه به اینکه استالونه به عنوان شخصیتی عیاش شناخته می شد، کمتر کسی باور داشت که این رابطه دوام پیدا می کند.

خانواده سیلوستر استلونه

فلاوین آن زمان به مجله People گفته بود: «من در این مورد که وقتی من پیشش نیستم چه اتفاقی ممکن است رخ دهد ناآگاه نیستم- او یک مرد ۴۵ ساله است و من نمی توانم شخصیت او را تغییر دهم. با این وجود، او هر روز هفته یک سگ دغل باز نیست. ما پنج شب از هفت شب را با هم هستیم، پس نمی دانم که از کجا وقتش را پیدا می کند». اما رابطه این دو خوب پیش رفت و در نهایت در می اخیر بود که آن ها سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند. حاصل این ازدواج سه دختر به نام های سوفیا ۲۵ ساله، سیستین ۲۴ ساله و اسکارلت ۲۰ ساله است. همچنین استالونه از ازدواج اول خود با ساشا ژاک داشت که یکی از آن ها به نام سیج در سال ۲۰۱۲ و در سن ۳۶ سالگی در اثر مشکل قلبی درگذشت و دیگری نیز سیرگو نام داشته و اکنون ۴۳ سال دارد.

استالونه در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۰ به این که دورش را زنان گرفته اند پرداخته و به شوخی گفته بود: «همه چیز در خانه زنانه است. اسباب بازی ها، خدمتکار خانه، همه سگ ها. تنها یک سگ دارم که نر است و آن هم اخته شده. بعدی خودم هستم». همچنین استالونه در مورد جنیفر فلاوین گفته بود: «۱۹ سال طول کشید تا بفهمم که همیشه حق با اوست. فهمیدم که زنان قدرت خاصی دارند، دستکم جنیفر اینطور است، برای گرفتن تصمیم های هوشمندانه، حکیمانه و آینده نگرانه. من همیشه بدون نگاه کردن، می پرم. اما او همیشه نگاه می کند و نمی پرد. او به شدت ایمن است. پس اکنون، در نهایت می گویم عزیزم تو تمام تصمیم ها را می گیری. تمام، تمام، تمام. من به تو اعتماد دارم. قبلا هرگز این طور نبودم. هیچ وقت. همه چیز همیشه اینقدر عاقلانه نبود»

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.