موساد: توافق احتمالی با ایران فاجعه‌ای استراتژیک برای تل‌آویو است

رئیس موساد گفت: توافق قریب الوقوع هسته ای با ایران در صورت تصویب نهایی، یک “فاجعه استراتژیک” برای تل آویو خواهد بود.

به گزارش تازه نیوز، دیوید برنیع رئیس موساد گفت:  تنها چیزی که در توافق پیش رو تغییر می کند، برخی ” تاکتیک‌ ها” برای ایران دراین توافق تحت حمایت قدرت‌های بزرگ به  رهبری آمریکا است.

به نقل از ایرنا،  براساس این گزارش در روزهای اخیر با توجه به نزدیک شدن به امضای توافق هسته ای ایران، رئیس موساد با مسوولان رژیم صهیونیستی از جمله یاییر لاپید، دیدارهای فشرده ای برگزار کرده است.

وی با استناد به بررسی های مختلف، احتمال امضای توافق را حدود ۱۰۰ درصد اعلام کرد.

رییس موساد در دیدار با لاپید گفت: امضای این توافق، قدرت ایران را بسیار بیشتر می کند زیرا صدها میلیارد دلار پس از برداشته شدن تحریم‌ها بر اساس این توافق به این کشور سرازیر می‌شود.

وی تاکید کرد:  این موضوع چالش های بزرگی را برای اسرائیل، همچنین روابط آمریکا و اسرائیل به وجود می آورد.

۱ نظر
  1. همدمان

    اسرائیل نباید نگران توافق هسته ای باشند چون کاسبان تحریم در داخل ایران و وسواس مرضی وبیمار گونه بعضی مسئولین هیچ گاه نمی گذارند توافق هسته ای امضا واحیا شود وتوافقی در کار نیست. متاسفانه در قلوب بعضی مسئولین وسواس های مرضی برای توافق است وخداوند بر مرض انها در قلوبشان می افزاید وانها را گمراه وسرافکنده و دست خالی رها می کند واین حاصل ربا خواری و چاپ پول وبه باد دادن سرمایه ها وپس انداز مردم است وبی ارزش کردن پول مردم وخود تحریمی ست که گرفتار این مرض گمراه کننده شده اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.