تصویر مخالفان برجام در دولت رئیسی که از سوی ضدانقلاب حمایت می‌شوند!

یک فعال رسانه‌ای از مخالفان توئیتری برجام رونمایی کرد که نشان‌دهنده پیوند جالب آنها با مخالفان جمهوری اسلامی در خارج کشور است.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد رهبری، جامعه‌شناس و فعال مجازی در توئیتر خود نوشت: مطالعه‌ای بر روی کاربرانی که در ۲ماه اخیر راجع به احیای برجام توئیت پرلایک زدند، انجام دادم و این کاربران رو دسته‌بندی کردم.

آن‌چه برای خودم جالبه و در این یافته هم مشهوده، اغلب مخالفان احیای برجام در توئیتر، خارج از ایران ساکن هستند.

این مطالب را هم ببینید:

کاربران انقلابی عمدتا در این مورد ساکت هستند. البته برخی از کاربران انقلابی در این مدت علیه ظریف و خود برجام توئیت زدند، اما در مورد مذاکرات احیای برجام عمدتا ساکت بودند.احتمالا منتظرند تا نتیجه مذاکرات و واکنش نهادهای حاکمیتی به آن مشخص بشه و پس از آن مواضعشان را بیان کنند.

مخالفان و موافقان برجام

۱ نظر
  1. روح ا...

    به زودی به قطع ویقین امریکا واروپا اسرائیل را محو ونابود خواهند کرد و ایران را به پیکر نیمه جان اسرائیل خواهند انداخت تا نیمه باقی مانده جانش را بگیرد . چون اسرائیل برای امریکا شاخ شده ودر توافق هسته ای سنگ اندازی وفتنه می کند ودر اوکراین وسوریه جنگ افروزی تا مرزهای اروپا به راه انداخته است تا جنگ را با همدست دلقک یهودیش زلنسکی به خاک اروپا بکشاند . وامریکا به محض اینکه ببیند کشوری شاخ شده شاخش را می بردو در دم نابودش می کند مثل ژاپن که با بمب اتمی هیروشیماوناکازاکی را مثل عذابهای اسمانی که خداوند بر اقوام سرکش نازل می کند تبدیل به بیابان وبرهوت کرد وهیچ کشور جرات نکرد در جهان امریکا را مواخذه کند بلکه برعکس همه کشورها امریکا را تشویق هم کردند و امریکا قوی تر شد و همچنین مثل محو کردن حزب بعث واعدام صدام. امریکا با اسرائیل هم هیچ تعارفی ندارد وقطعاچنین سرنوشت شومی در انتظار اسرائیل ا ست .یعنی همان کشورهایی که اسرائیل را تاسیس کردند همان کشورها نابودش خواهند کرد ودارند نابودش می کنند. این خط این نشان.اسرائیل به شدت تنها ومنزوی شده ووقت ان است ابراهیم رئیسی کمی درایت وسیاست به خرج دهد و بدون بهانه تراشی و دبه بازی و چانه زدنهای بقالی گونه وبدون وقت کشی امیر عبدالهیان را راهی وین کند تا توافق بین المللی هسته ای را احیا وامضاکند و خنجر مهلک برجام را در سینه پلید اسرائیل فرو برد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.