زمان سومین قرعه‌کشی خودرو اعلام شد

فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بار دیگر در دستورکار سیاست گذار خودرویی قرار گرفت.

به گزارش تازه نیوز، مدیرکل دفتر صنایع خودرویی در مورد زمان سومین قرعه‌کشی خودرو گفت: زمان سومین مرحله ثبت‌نام و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قرار بود در نیمه اول شهریور‌ باشد، اما زمان دقیق آن در هفته آینده اعلام می‌شود.

براساس اعلام عبدالله توکلی لایجانی مجوزها داده شده و ساز و کارها برای برگزاری دوره سوم ثبت نام خودرو از طریق سامانه یاد شده در حال انجام است.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از فارس، مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت درباره تعداد عرضه در دور جدید فروش از مسیر سامانه یکپارچه گفت در دور جدید عرضه خودرو در سامانه یاد شده مانند دو دوره قبل، تعداد محصولات عرضه شده شرکت های خودروساز قابل توجه خواهد بود، البته این مساله بستگی به برنامه های خودروسازان برای عرضه در دور جدید فروش خودرو نیز دارد. توکلی لاهیجانی تاکید کرد در مجموع الان نمی‌توان تعداد عرضه را به طور دقیق اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت تولید در شرکت های خودروساز می گوید تولید خودرو در ماه‌های اخیر افزایش زیادی داشته است و یکی از خودروسازی‌های بزرگ کشور نه تنها در سال جاری خودروی کامل بیشتری تولید کرده است، بلکه از تولید سال گذشته پیشی گرفته است.

توکلی لاهیجانی معتقد است با این روند افزایش تولید، در نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش عرضه به بازار خواهیم بود.

مدیرکل صنایع خودرویی صمت تاکید می کند همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به هدف‌گذاری تولید یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خودرو در سال جاری دست یابیم.

بررسی آمار شرکت کنندگان برای خرید خودرو به قیمت کارخانه از مسیر سامانه یاد شده نشان می دهد در مجموع بیش از ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای در اختیار گرفتن محصولات تولیدی شرکت های خودروساز ثبت نام کردند. شرکت های خودروساز اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع حول و حوش ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش از مسیر سامانه صمت در به مشتریان واگذار کردند. دو دور پیشین فروش از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برخی از محصولات تولیید شرکت های خودروساز به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تقاضا از چرخه قرعه کشی خارج شدند و متقاضیان این خودروها می توانند بی دغدغه برای خرید آنها اقدام کنند.

4 نظر
  1. جوادحسین پور

    سلام فقط دروغ مردم رااذیت نکنید سال ۹۹ ثبت نام میکنم هیچ خبری نیست تیر ماه خانم ثبت نام کردبرنده نشد فرزنده سوم خودتان میگید بدون قره کشی است آقای مسئول وزیر

  2. احسان

    قرعه کشی همش دروغه،گفتین طرح مادران شرکت کنید بدون قرعه کشی خودرو برنده بشید اونم کشکه ۳ باره دارم ثبت نام میکنم و خبری نیست،فرزندم دومم متولد ۱۴۰۱ هست،سایت بسیار مزخرف و الکی حتی یکبار اول برنده اعلام کرد و اسکرین شاتش هم موجوده ولی دوباره که وارد شدیم زده بود برنده نشدید

  3. حسن

    15بار من ثبت نام کردم برنده نشدم ولی دیدم افرادی که بار اول ثبت نام برنده شدن معلومه که پارتی بازی وتقلب است چون دولت نظارتی بر قرعه کشی ندارد.

  4. علی تقوی

    سلام حسن اقا شما ۱۵ بار ثبت نام کردین .
    من ۳۴ بار به نام ۳ نفر تا الان ثبت نام کردم.
    یه بار برنده اعلام نکردن ببینن من پول دارم ثبت نام کنم. یا سر کارشون گذاشتم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.