آخرین جزئیات اجرای رتبه‌بندی معلمان از زبان وزیر آموزش و پرورش: صدور احکام در حال انجام است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ۸۱۰ هزار نفر از فرهنگیان، مشمول قانون رتبه‌بندی فرهنگیان شدند، گفت: روند صدور احکام آنان در حال انجام است و بخشی هم به عنوان علی‌الحساب به آنان پرداخت شده است.

به گزارش تازه نیوز، یوسف نوری عصر امروز در حاشیه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موارد زیرساختی و کمبود معلم در استان در این جلسه بررسی شد و آنچه را مقدور بود قول تأمین دادیم.

به نقل از تسنیم، وی با اشاره به تأمین کمبود معلم در خراسان جنوبی افزود: امروز در مراجعات حضوری فرهنگیان و میز خدمت مطالباتی مطرح شد که در حال پیگیری براساس مقررات است.

این مطالب را هم ببینید:

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: حدود ۸۱۰ هزار نفر از فرهنگیان، مشمول قانون رتبه‌بندی فرهنگیان شدند و روند صدور احکام آنان در حال انجام است و بخشی هم به عنوان علی الحساب به آنان پرداخت شده است.

نوری گفت: اما معلمان طرح مهرآفرین که در دولت نهم به صورت قراردادی جذب شدند که متاسفانه به هر دلیلی برای استخدام آزمون ندادند و این موجب شد فعلاً از مزایای رتبه‌بندی معلمان محروم شوند که هم‌اکنون معلمان طرح مهرآفرین درحال بررسی است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برای معلمان خرید خدمت نیز مجلس طرح‌هایی را بررسی می‌کند و منتظر قانون در این زمینه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در این دیدار با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ۳۳۱ کیلومتر مرز مشترک  با کشور افغانستان است که در ۱۱ منطقه  فعالیت دارد اظهار داشت : از نهبندان تا دستگردان طبس  فاصله جعرافیایی زیادی وجود دارد آن گونه که  ما  سومین استان پرکنده  در کشور هستیم و این پراکندگی جمعیت نقش زیادی در جمعیت مدارس دارد.

موسوی کیا با بیان اینکه  رشد جمعیت دانش آموزی از سال ۹۱ تا کنون در خراسان جنوبی  ۵۰ هزار نفر  افزایش یافته است گفت: افزایش جمعیت سبب شده تا مدارس استان به سمت دو نوبته شدن برود و یکی از دغدغه های مهم ما در آموزش و پرورش است.

موسوی کیا افزود: ۱۸۳هزار و ۹۴ نفر دانش آموز در ۲ هزار مدرسه تحصیل می کنند و  بخش قابل توجهی  از مدارس بیرجند، فردوس  وقاین نیاز به بازسازی دارد.

6 نظر
  1. عباس

    آقای نوری
    جنابعالی مجلس دولت و همکارانتان یا به سهو یا به عمد ما بازنشستگان مهرماه ۱۴۰۰را از جرگه‌ی واریزی مبالغ مربوط به علی الحساب حذف نموده‌اید ما فرهنگیان بازنشسته جز خدمت با اخلاص و تلاش برای کشورمان با نیتی پاک هدف و عملکرد دیگری نداشته‌ایم اما شما و مجلس متاسفانه با عملکرد چند پهلو راجع به رتبه‌بندی ما بازنشستگان اخیر را کنار نهادید ما که جایی جهت اعتراض سراغ نداریم جز پیشگاه ایزد متعال….

  2. عباس

    آقای نوری
    جنابعالی مجلس دولت و همکارانتان یا به سهو یا به عمد ما بازنشستگان مهرماه ۱۴۰۰را از جرگه‌ی واریزی مبالغ مربوط به علی الحساب رتبه‌بندی حذف نموده‌اید ما فرهنگیان بازنشسته جز خدمت با اخلاص و تلاش برای کشورمان با نیتی پاک هدف و عملکرد دیگری نداشته‌ایم اما شما و مجلس متاسفانه با عملکرد چند پهلو راجع به رتبه‌بندی ما بازنشستگان اخیر را کنار نهادید ما که جایی جهت اعتراض سراغ نداریم جز پیشگاه ایزد متعال….

  3. بازنشسته بینوا

    دولت و مجلس ما روی عمروعاص را سفید کردند از یه زرف قول دادند بازنشستگان مهر ۴۰۰ جز رتبه بند ی باسن اما در عمل از واریز مبالغ علی الحساب ما را محروم کردند

  4. معلم

    انچه مسلم و محرز شده این است که اقایان از اجرا و دادن رتبه بندی به بازنشستگان امسال خبر دارد و گویا گفته خود را که ماندن معلمان را در اجرای ان نیاز نیست فراموش کردن و می خواهند معلمان اقدام به درخواست بازنشستگی کنند و بعد رتبه بندی را به انها ندهند اگر غیر از این است مجلس ورود کند و صادقانه بگوید ما که در امور اداری خودمان چیری دستگیرمان نشد.

  5. محمد

    سلام
    آقای نوری دروغ نگو
    با این چیزهایی که در سایت خواسته اید یعنی قرار نیست اجرا کنید.
    من ده سال روستا بودم، مستندات تدریسم رو از کجا بیارم؟ مگه من میرم کلاس از خودم و از درسم عکس و فیلم میگیرم؟ اگه کلاس رفته بودی می‌فهمیدی معلمی یعنی چی.
    مشکل ما این هست که وزیر کلاس نرفته. کلاس نرفته. کلاس نرفته. ریشه ظلمت بسوزه با این آیین نامه رتبه بندی.

    1. علی

      من چی ده سال سرگروه بودم خیلی جالبه به اداره میگم یه گواهی بهم بدید میگن ما اون دوران اداره نبودیم نمی تونیم تایید کنیم میگم از سازمان لیست بگیرید میگن حالا که نیاز نیست! تازه بیش از بیست کلاس کارگاهی تشکیل دادم میگن بخشنامه اون سالها رو بیار تا برات محاسبه کنیم! آخه من بعد از گذشت این همه سال چطور بخشنامه ها رو پیدا کنم!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.