زنده شدن دختر ۳ ساله در تابوت! +تصاویر

خانواده کودک متوفی که آماده خاکسپاری فرزند خود بودند با زنده شدن وی کاملا شوکه شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، یک دختر سه ساله مکزیکی که مرگ وی اعلام شده بود در مراسم تشییع جنازه خود زنده شد. مرگ «کامیلا رکسانا مارتینز» در حالی روز چهارشنبه توسط پزشکان بیمارستان مورد تایید قرار گرفت که این کودک ۱۲ ساعت بعد زنده شد. با این حال خوشحالی خانواده این دختر زیاد طول نکشید و پس از انتقال کودک به همان بیمارستان بار دیگر مرگ وی اعلام شد. این اتفاق تراژدیک عجیب در بیمارستان سالیناس د هیدالگو واقع در ایالت سن لوئیس پوتوسی واقع در مرکز مکزیک رخ داد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، “ماری جین مِندوزا “، مادر کامیلا، در شرح این اتفاق گفت که دخترش را در حالی که دچار درد معده، استفراغ و تب بود به مرکز پزشکی محلی در شهر ویلا د راموس برد. در آنجا پزشک وقت توصیه کردند که کودک فورا به بیمارستان محلی منتقل شود؛ جایی که کودک به دلیل کم آبی بدن فورا مورد درمان قرار گرفت و چند مسکن برای او تجویز شد.

با این حال وضعیت کامیلا وخیم شد و او دوباره به همان بیمارستان منتقل شد. مندوزا گفت: «فرزندم را به اکسیژن وصل کردند. با این وجود بین ساعت ۹ تا ۱۰ همان شب فوت کامیلا اعلام شد.»

زنده شدن دختر ۳ ساله مکزیکی در تابوت

مندوزا مدعی شد که پرسنل بیمارستان او را در اتاقی محبوس و از دخترش جدا کردند و او از درب دیگری موفق به خروج از بیمارستان شد. روز بعد و در مراسم تشییع جنازه این کودک، یکی از حضار متوجه بخار شیشه تابوت شد که نشان می‌داد کامیلا نفس می‌کشد. در ادامه مادر شوهر مندوزا متوجه حرکت کردن چشم کامیلا شد و برسی‌های بیشتر نشان داد که کودک هنوز زنده است.

نسخه‌ای که دخترک مکزیکی در آن مرده اعلام شد

در ادامه افراد در تابوت را باز کرده و کودک را فورا به بیمارستان منتقل کردند. با این حال پزشکان پس از معاینه کامیلا اعلام کردند که کودک فوت کرده است. خانواده این دختر شکایتی را بر علیه بیمارستان مطرح کرده اند. در عین حال، “خوزه لوئیس رویز”، دادستان کل ایالت سن لوئیس پوتوسی ضمن تایید انجام تحقیقات گسترده در این باره اعلام کرد که کالبدشکافی کودک نیز انجام شده است.

زنده شدن دختر ۳ ساله در تابوتش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.