جدایی کاوه رضایی از استقلال جدی شد/ بمبی که این بار رنگ آن قرمز است! +عکس

ظاهراً کاوه رضایی مهاجم تیم استقلال این بار پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، در حالی که کاوه رضایی با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد و حتی در اردوی ترکیه این تیم هم حضور یافت، ولی به نظر می‌رسد جدایی او از جمع آبی‌پوشان جدی باشد.

لیست استقلال جای خالی ندارد و مدیران این باشگاه در آخرین لحظات نقل و انتقالات برای فسخ یک طرفه با ارسلان مطهری درخواست دادند تا بتوانند نام کاوه رضایی را وارد لیست کنند.

به نقل از خبرورزشی، ظاهراً این موضوع با مشکل مواجه شده و کمیته وضعیت تلویحا به آبی ها اعلام کرده نمی‌توانند نام مطهری را از لیست خارج کنند.اگر این اتفاق رخ دهد، کاوه رضایی تا نیم فصل نمی‌تواند وارد لیست شود. اما این مهاجم در فاصله چند ماه مانده تا جام جهانی قصد دارد بازی کند تا شانس پوشیدن پیراهن ملی را از دست ندهد. در همین خصوص مدیربرنامه تعدادی از فوتبالیست‌ها دقایقی قبل در لایو اینستاگرام در حال توضیح دادن وضعیت مهاجم جدید پرسپولیس بود که کنعانی زادگان نوشت اول اسم این مهاجم «کا» داره!

به نظر می‌رسد شایعه حضور کاوه رضایی در پرسپولیس حقیقت دارد و این بازیکن که پیش از این هم مورد توجه سرخ‌ها قرارداشت ولی بنا به دلایلی راهی استقلال شده بود، این بار واقعا سرخپوش خواهد شد!

استوری درباره کاوه رضایی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.