روزنامه جوان تایید صلاحیت مهدی تاج را گردن بی‌بی‌سی و ایران‌اینترنشنال انداخت

روزنامه جوان نوشت:کاندیدایی که رد پای تخلفش در پرونده بزرگ فولاد هم دیده می‌شود، اما با وقاحت تمام روی آنتن زنده تلویزیون همه را به ریشخند می‌گیرد و از کارهایی که منجر به نابودی فوتبال و به تاراج رفتن بیت‌المال شده به‌عنوان کار خوب دفاع می‌کند.

به گزارش تازه نیوز، روزنامه جوان نوشت: همدستی همه معاندان با فوتبال ملی ایران از شبکه‌های وهابی و صهیونیستی مانند ایران اینترنشنال و بی‌بی‌سی گرفته تا دلال‌های جیره‌خوار داخلی و حریصان به پست‌های سفارشی، بالاخره جواب داد تا با تأیید صلاحیت تاج، بزرگترین ضربه به حیثیت فوتبال ملی ایران در جام‌جهانی وارد شود.

همان روز که خبر عدم احراز صلاحیت مهدی تاج برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال رسانه‌ای شد، معلوم بود همه ماجرا یک بازی کثیف است برای اینکه فشارهای رسانه‌ای روی او کم شود؛ نقشه‌ای که به‌خوبی هم جواب داد. در روزهای گذشته کمترین خبر در این خصوص روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت تا اینکه در نهایت و در آخرین ساعات دیروز خبر رسید که مهدی تاج به همراه میرشاد ماجدی و عزیز الله محمدی به‌عنوان سه کاندیدای تأیید صلاحیت‌شده برای حضور در انتخابات معرفی شدند؛ سه نفری که تنها به نابودی فوتبال کمک خواهند کرد.

این مطالب را هم ببینید:

اصلاً خوب که نگاه کنیم برنامه همین است. از آن خبرنگار دانمارک‌نشین گرفته تا مدیران متخلف و فسادپرور فوتبالی که هنوز ردپای افتضاحاتشان در فوتبال برجاست، همه می‌خواهند با آبروی فوتبال ایران بازی کنند و چه میدانی بهتر از جام جهانی برای این بازی کثیف!

مهدی تاج تایید صلاحیت شد. تعجبی هم نداشت. گزینه‌ای که طی یک ماه گذشته تمام رسانه‌های داخلی از چپ گرفته تا راست از اصلاح‌طلب گرفته تا اصول‌گرا و میانه‌رو همه متفق‌القول از خسارت دوران ریاستش به فوتبال گفتند، اما انگار نه انگار گوش شنوایی پیدا نشد تا در نهایت رسیدیم به دیروز و تأیید صلاحیت کسی که فقط در یک فقره سوء مدیریتش چیزی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به بیت‌المال کشور ضرر زد.

کاندیدایی که رد پای تخلفش در پرونده بزرگ فولاد هم دیده می‌شود، اما با وقاحت تمام روی آنتن زنده تلویزیون همه را به ریشخند می‌گیرد و از کارهایی که منجر به نابودی فوتبال و به تاراج رفتن بیت‌المال شده به‌عنوان کار خوب دفاع می‌کند.

اتفاق تلخی است که شاهد باشیم کسانی قرار است برای فوتبال تصمیم بگیرند که بیشترین ضرر و زیان را طی سال‌های گذشته و حتی امروز به فوتبال زده‌اند. تاج یک سوی داستان است و میرشاد ماجدی سوی دیگر آن؛ سرپرستی که حاصل دوران سرپرستی‌اش در فوتبال چند شقه‌شدن تیم ملی و بی‌سروسامانی تیم امید است. سرپرستی که قرار است از جایی دیگر خط بگیرد، همان جایی که با مشورت آن پا به عرصه انتخابات گذاشت. از سومین گزینه هم که چیزی نگوییم بهتر است، مهر سکوت بر لب زده تا فقط در میان نامزدها باشد همین!

تکه‌های پازل بی حیثیت کردن فوتبال ایران در جام جهانی کنار هم چیده شده، این‌قدر خوب که حتی تمام فریادهایی که طی یک ماه گذشته بلند شد شنیده نشد تا رسیدیم به اینکه پازل با تایید صلاحیت این سه نفر تکمیل شد.

حالا آن‌هایی که آن‌طرف آب نقشه‌ها کشیده بودند برای بی حیثیت کردن فوتبال ایران حتما شاد هستند. با انتخاب هر کدام از این سه گزینه آن‌ها به هدفشان خواهند رسید. دستگاه‌های قضایی و نظارتی نیز که از تأثیر مخرب یک دزدی خیابانی داستان‌ها می‌گویند و درست هم می‌گویند، الان فقط نظاره‌گر این بزرگترین تخریب ذهن و روان مردم هستند!

۱ نظر
  1. کاوه حسنی

    روزنامه جوان حتما خودش در خدمت بی بی سی و اینترنشناله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.