ویدئو| مقایسه جالب رونمایی خودروی جدید در ایران و ژاپن

مقایسه رونمایی از خودروی جدید تویوتا در ژاپن و خودروی جدید ایران‌خودرو و سایپا در ایران، خبرساز شد.

به گزارش تازه نیوز، قطعا مقایسه خودروسازی ایران و ژاپن کار اشتباهی است، اما در مقایسه نظم برگزاری مراسم…

خودروبانک نوشت: حدود چند ماه پیش بود که تویوتا GR کرولا رونمایی شد؛ در یک مراسم کاملاً منظم، با هیجان کافی و فضای کافی برای عکاس‌ها، چون این خودرو برای تویوتا خیلی مهم بود. ولی توی ایران، همین چند روز پیش، وزیر مملکت رفته یک پروژه بسیار مهم که مشترک بین دو خودروساز بزرگ کشور هست رو رونمایی کنه، مراسم به شدت نامنظم، هیچ فکری برای عکاس‌ها و فیلم‌بردارها نشده، حتی مشخص نیست دقیقاً در چه زمانی باید چه اتفاقی بیفته!

این مطالب را هم ببینید:

اگر قراره خودرویی به این مهمی، اون هم توسط وزیر رونمایی بشه، این‌قدر سخت بود که یکم مراسم بهتر، منظم‌تر و بافکرتر انجام بشه؟ و این چیزی نیست که تا الان توی ایران انجام نشده باشه؛ قبلاً شاهد بودیم که خودروسازان خصوصی و حتی دولتی تونستن مراسم‌های رونمایی بسیار خوب و منظمی رو برپا کنند، ولی توی نمایشگاهی به این مهمی گویا قضیه متفاوت بود.

این انتقاد رو کردیم، که اگر بنا به برگزاری و نمایش خودروهایی به این مهمی هست، لطفاً به فکر همه جوانب باشید، نه فقط حضور چند مسئول و کشیدن پرده!

پ.ن: مثلاً شما فرض کنید یک عکاس یا فیلم‌بردارِ خانم در این جمع باشه، اصلا چطوری باید خودش رو به جلوی این جمعیت برسونه که بتونه عکاسی کنه؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.