علیرضا دبیر: چرا لباس پوشیدنم را مسخره می‌کنید؟

علیرضا دبیر گفت: من همیشه گفتم حمال کشتی هستم، با این کلمه لذت می‌برم. لباس من را مسخره می‌کنند.

به گزارش تازه نیوز، به نقل از مهر، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری که صبح امروز (دوشنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد خبر و حاشیه‌ای به اردوهای تیم ملی ورود کند. من حتی نگذاشتم سوریان و پژمان درستکار جای من صحبت کنند و گفتم کتکش را من بخورم.

وی ادامه داد: سال ۹۸ که آمدم، تیم یازدهم و نهم دنیا، سه ماه حقوق عقب افتاده و کلی بدهی را تحویل گرفتم و امروز ببینید که کجا هستیم. این کار همه شماست. من همیشه گفتم حمال کشتی هستم، با این کلمه لذت می‌برم. لباس من را مسخره می‌کنند. من بلدم لباس بپوشم، ولی از ۶ صبح سر پروژه هستم. من آدم عملیاتی هستم. باید سر تمرین بچه‌ها هم بروم. چطور انتظار دارند کت و شلوار بپوشم. شلوار شش جیب گشاد است، پای پرانتزی من را نشان نمی‌دهد. کشتی ورزش پرفشاری است و این‌ها پیش می‌آید. کت و شلوار ۵۰ میلیونی بپوشم و زمانی که کار نکنم، آیا می‌توانم حرف بزنم؟

این مطالب را هم ببینید:

چطور توقع دارند با کت و شلوار تمرین کنم؟

وی ادامه داد: من از ۱۷ سالگی اصلا بلد نیستم لباس بپوشم. اینجا از ۶ صبح سر پروژه می‌روم. من آدم عملیاتی هستم و سر پروژه که می‌روم خاکی می‌شوم. از آن طرف آدم فنی هستم و لخت می‌شوم و با بچه‌ها تمرین می‌کنم. پس چطور توقع دارند من همیشه با کت و شلوار باشم. آیا آن دنیا لباس پوشیدن و فلان برند را پوشیدن حسن و خوبی است؟

۱ نظر
  1. سیدضیاء

    باسلام.
    بزرگوار ، ما در شهرداری تهران ودر شورای شهر تهران ،پوشش شما ورفتن به سفرهای خارجی همراه جناب آقای دکتر قالیباف را فراموش نمی کنیم.
    شما قهرمان ملی هستید، باید الگو جوانان عزیز ومنش واخلاق پهلوانی باشید.
    عزت شما مستدام.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.