اگر اف‌بی‌آی رسوایی پسر بایدن را سانسور نمی‌کرد، جو بایدن الان رئیس‌جمهور نبود

«ران جانسون» سناتور جمهوریخواه آمریکایی از عملکرد پلیس فدرال آمریکا انتقاد کرد و گفت اگر اف بی آی رسوایی لپ تاپ «هانتر بایدن» را سانسور نمی کرد، جو بایدن اکنون رئیس جمهور نبود.

به گزارش تازه نیوز، سناتور آمریکایی از اف بی آی به دلیل نقش آن در سانسور رسوایی لپ تاپ هانتر بایدن بشدت انتقاد کرد و گفت اگر مردم آمریکا از این رسوایی آگاه بودند، بایدن امروز رئیس جمهور نبود.

به نقل از ایرنا، اظهارات این سناتور جمهوریخواه از ایالت ویسکانسین پس از آن مطرح شده که  مارک زاکربرگ بنیانگذار شبکه اجتماعی فیسبوک در پادکست «جو روگان» در پاسخ به این سوال که « آیا فیسبوک اخبار مربوط به لپ تاپ مشکوک هانتر بایدن را سانسور کرده است» گفت، «اف بی آی به پلیس فدرال هشدار داده بود تا مراقب محتوای این رسانه باشد».

این مطالب را هم ببینید:

جمهوری خواهانی مانند «کوین مک کارتی» رهبر اقلیت مجلس نمایندگان قول داده اند پس از این که حزب جمهوریخواه در انتخابات میاندوره ای کنگره توانست مجلس نمایندگان را از دموکرات ها پس بگیرد، این شرکت بزرگ فناوری را تحت پیگرد قرار دهد. این گروه از جمهوریخواهان ادعا می کنند که پلتفرم های  فیسبوک محافظه کاران را سانسور می کند.

جانسون گفت: ما شاهد نظرسنجی هایی بوده ایم که نشان می دهد اگر مردم آمریکا از فساد خانواده بایدن و هانتر بایدن اطلاع داشتند، جو بایدن رئیس جمهور نمی شد. ما مرزهای باز نداشتیم. تورم بالای ۴۰ ساله، قیمت بنزین بی سابقه و افزایش جرم و جنایت را نداشتیم.

لپ‌تاپ هانتر بایدن حاوی جزئیات مبهم از زندگی او قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰  بود. روزنامه نیویورک پست مدعی شد این لپ تاپ حاوی ایمیل‌هایی بوده که نشان می داد که جو بایدن در خصوص معاملات تجاری هانتر در اوکراین مصالحه کرده است. این موضوع جنجال های زیادی را برانگیخت.

بر اساس این گزارش ها، فیس بوک و توئیتر در واکنش به هشدار اف‌بی‌آی تبادل برخی از اطلاعات را در ماه اکتبر ۲۰۲۰ محدود کردند.

نیویورک پست پیشتر گزارش داده بود: یک لپ‌تاپ که توسط هانتر بایدن در یک تعمیرگاه رها شده بود، حاوی ایمیل‌هایی بود که شامل جزئیات مربوط به معرفی یک سرمایه‌دار انرژی اوکراینی از سوی هانتر به پدرش و ترتیب دادن یک ملاقات بدین منظور بود.

نگرانی اف‌بی‌آی از این باب بود که اطلاعات به دست آمده از این لپ تاپ در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و روسیه از آن به عنوان پروپاگاندا برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ استفاده نماید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.