ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

تیم استقلال امشب در بازی خارج از خانه برابر نفت مسجد سلیمان به میدان خواهد رفت.

به گزارش تازه نیوز، استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

به نقل از ایلنا، استقلال طی سه هفته گذشته پس از شکست برابر سپاهان مقابل ملوان و مس کرمان به برتری دست یافته و با کسب ۶ امتیاز در نزدیکی صدر جدول حضور دارد. حریف امروز آبی پوشان هم پس از برتری مقابل مس کرمان مقابل هوادار به تساوی رسیده و در هفته گذشته هم برابر پیکان تهران شکست خورد.

این مطالب را هم ببینید:

آبی‌ها در حالی راهی خوزستان شده‌اند که با نظر ریکاردو ساپینتو عزیزبک آمانوف، محمدحسین زواری، رضا میرزایی و ارسلان مطهری در لیست بازیکنان این تیم جای نگرفتند و در مقابل زبیر نیک نفس با پایان مصدومیت به لیست اضافه شده و همچنین سیاوش یزدانی هم پس از سه مسابقه در این سفر حضور دارد.

استقلال برابر تیم مس اولین کلین شیت فصل جدید را با حضور سید حسین حسینی ثبت کرد و ساپینتو مانند سه دیدار گذشته به این سنگربان درون دروازه اعتماد می‌کند.

در خط دفاعی چهار نفره صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی و ابوالفضل جلالی چهار بازیکنی هستند که به احتمال زیاد در ترکیب جای می‌گیرند.

انتقال روزبه چشمی به خط میانی با رضایت همراه بوده و به نظر می‌رسد او امشب در کنار آرش رضاوند و مهدی مهدی پور به عنوان هافبک‌های استقلال در ترکیب ثابت حضور داشته باشند.

کوین یامگا، گلزن بازی با مس در کنار محمد محبی و سجاد شهباززاده هم سه بازیکنی هستند که از سوی ساپینتو احتمالا در خط حمله به میدان خواهند رفت.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.