قتل زن ۱۶ ساله باردار به خاطر تقاضای خرید سیسمونی!

مرد ۳۳ ساله ای که همسر ۱۶ ساله باردارش را به خاطر تقاضای خرید سیسمونی به قتل رسانده بود، در حضور مقام قضایی  از این جنایت تکان دهنده پرده برداشت.

به گزارش تازه‌نیوز، دوازدهم تیر گذشته بود که مرد جوانی خودروی پرایدش را مقابل مرکز درمانی پارک کرد و سراسیمه همسر ۱۶ ساله اش را در حالی به داخل اورژانس بیمارستان برد که دختر ۶ ساله ای نیز او را همراهی می کرد. پزشکان با مشاهده وضع وخیم زن نوجوان بلافاصله اقدامات درمانی را آغاز کردند اما او نه تنها جنین ۸ ماهه اش را سقط کرد بلکه خود نیز به کما  رفت و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امدادی هاشمی نژاد بستری شد.

به نقل از خراسان، مرد جوان پس از این ماجرا به همراه سوگند (دختر ۶ ساله اش) به خانه بازگشت اما تلاش کادر درمان برای نجات زن ۱۶ ساله از مرگ نتیجه ای نداد و او مرداد گذشته بر اثر برخی از عوارض ناشی از یک درگیری جان سپرد. «محمدرضا» پس از اطلاع از مرگ همسرش، عازم بیمارستان روان پزشکی ابن سینا شد و از پزشکان خواست او را در بیمارستان بستری کنند چرا که حال روحی و روانی مناسبی ندارد. با توجه به این که «محمدرضا- الف» قبلا نیز به مرکز درمانی ابن سینای مشهد مراجعه کرده بود، پزشکان به طرح سوالاتی در این باره پرداختند که ناگهان مرد ۳۳ ساله راز عجیبی را فاش کرد.

او به  کادر درمانی بیمارستان گفت: مدتی بود که خودروی پرایدم دچار نقص فنی شده بود و نیاز به تعمیر داشت. من هم که به خاطر اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، درآمد زیادی نداشتم و نمی توانستم با مسافرکشی هزینه هایم را تامین کنم بسیار نگران بودم در همین شرایط همسرم از من تقاضای پول کرد تا برای نوزادی که هنوز یک ماه دیگر قرار بود به دنیا بیاید اسباب بازی و لباس (سیسمونی) تهیه کند. من هم از خواسته همسرم بسیار عصبانی شدم و با زدن ضرباتی بر پیکرش او را به طرف چارچوب آلومینیمی حمام هل دادم به طوری که در حمام کنده شد و او روی زمین افتاد، وقتی دیدم حال وخیمی دارد او را با کمک دخترم سوگند که حاصل ازدواج با همسر قبلی ام است به بیمارستان بردم ولی او نه تنها فرزندش را سقط کرد بلکه خودش نیز جان سپرد.

با گزارش این ماجرا به پلیس ۱۱۰، دقایقی بعد قاضی دکتر صادق صفری در جریان این حادثه هولناک قرار گرفت و دستور بازداشت متهم (محمدرضا) را صادر کرد. این مرد شیشه ای پس از انجام اقدامات درمانی برای ترک اعتیاد، روز گذشته در برابر قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفت و به صراحت قتل همسر ۱۶ ساله اش را پذیرفت. او گفت: همسر قبلی ام به خاطر اعتیاد از من طلاق گرفت و من سال گذشته با «فاطمه – ک» (مقتوله) ازدواج کردم اما پولی برای تامین مخارج زندگی نداشتم و درآمدم حتی کفاف هزینه های اعتیادم را هم نمی داد به همین دلیل وقتی با تقاضای همسرم برای خرید اسباب بازی و لباس های نوزادی مواجه شدم دیگر حال خودم را نفهمیدم و او را کتک زدم!

بنابراین گزارش، درحالی که این جنایت وحشتناک نیز مقابل چشمان دختر ۶ ساله انجام شده است، متهم مذکور در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری در این باره صورت گیرد.شایان ذکر است: تحقیقات پلیسی و بازجویی های تخصصی با نظارت سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) توسط سروان منفرد (افسر پرونده) آغاز شده است.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.