اصابت صاعقه در روز عروسی جان داماد را گرفت! +ویدئو

داماد نگونبخت بر اثر اصابت صاعقه در روز عروسی اش جانش را از دست داد.

به گزارش تازه‌نیوز، در یک اتفاق تراژدیک، یک داماد نگونبخت چینی در روز عروسی اش بر اثراصابت صاعقه جانش را از دست داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این اتفاق زمانی رخ داد که داماد برای تهیه کلیپ عروسی به همراه عروس رفته بودند. بنا به گزارش News ۱۸، عروس و داماد به کوهستان یولونج رفته بودند که داماد دچار این حادثه شد. این اتفاق در استان یون نان واقع در جنوب غربی چین رخ داد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، بنا به اعلام کمیته مدیریت کوهستان یولونج، این مرد جوان در ساعت ۱.۳۰ دقیقه بدعازظهر روز چهارشنبه بر اثر برخورد صاعقه جان باخت. در لحظه وقوع حادثه، این زوج در حال ثبت عکس در زیر درخت صنوبر میدو، یکی از پرجاذبه‌ترین نقاط توریستی این کوهستان بودند.

با وجود آنکه پس از این حادثه، تیم اورژانس پزشکی در محل حاضر شدند و این جوان به بیمارستان منتقل شد، اما مرگ وی توسط پزشکان اعلام شد. یک شاهد عینی به رسانه‌ها گفت که او پیش از برخورد صاعقه به مرد جوان، صدای میهبی را شنیده است. در این حادثه به عروس و سایر همراهان زوج آسیبی وارد نشد.

ویدئویی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده است صحنه‌ای را که پرسنل اورژانس و افراد محلی با برانکارد در حال انتقال داماد به سمت خودروی اورژانس هستند دیده می‌شود. این ویدئو از زمان انتشار در تیک تاک تاکنون بیش از ۸ میلیون بیننده داشته است. گفتنی است؛ این حادثه در حالی رخ داد که هواشناسی محلی پیشتر با پیش بینی طوفان و صاعقه در روز حادثه، وضعیت جوی برای انجام فعالیت‌های بیرون از منزل را نامناسب اعلام کرده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.