حرکت مارکبری دور بدن یک زن در هنگام خواب! +ویدئو

زن روستایی روی تخت حیاط خانه اش به خواب رفته بود که با خزیدن یک مار روی سرش از خواب بیدار شد.

به گزارش تازه‌نیوز، برای بسیاری دیدن تصادفی یک مار روی زمین وحشت انگیز و ترسناک است. حال تصور کنید در خواب باشید و ناگهان با ماری که روی بدن شما می‌خزد بیدار شوید؛ آنهم یک مار کبرا سمی خطرناک. این اتفاقی بود که به تازگی برای یک زن روستایی اهل هند رخ داد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، در ویدئویی که سوسانتا ناندا، مامور جنگلبانی محلی در توئیتر منتشر کرده است یک مار کبرا را روی بدن یک زن روستایی نشان می‌دهد. در ویدئوی منتشر شده در حالی که این زن روی تخت دراز کشیده این مار بزرگ کبرا در بالای سرش دیده می‌شود. در این ویدئو در حالی که صدای گریه این زن شنیده می‌شود این مار سر خود برافراشته و حالتی هجومی به خود گرفته است. ظاهرا این زن روی تختی در وسط حیاط خانه اش به خواب رفته بود که این مار کبرا وارد خانه اش شد و از تخت وی بالا رفت.
ناندا با انتشار این ویدئو در شرح آن نوشت: «اگر این اتفاق برای شما رخ می‌داد چه واکنش از خود نشان می‌دادید؟ برای اطلاع شما، این مار چند دقیقه بعد و بدون اینکه به این زن آسیبی وارد کند دور شد.»

این ویدئو پس از آنکه در روز یکشنبه در توئیتر منتشر شد توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۳۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «از قدیم من می‌دانم که بیشتر از آنکه انسان از مار‌ها بترسد، مار‌ها از انسان می‌ترسند. من فکر می‌کنم مار‌ها تا زمانی که احساس کنند خطری متوجه آنهاست دست به حمله بزنند؛ بنابراین در چنین مواقعی باید بی سر و صدا از آن‌ها دور شد یا ساکن ماند.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.