صحنه‌ای باورنکردنی در آسمان؛ ظهور یک رنگین کمان ابری! +ویدئو

پدیدارشدن یک رنگین کمان شبیه به ابر در آسمان چین خبرساز شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، ساکنان شهر هایکو چین شاهد یک پدیده منحصر به فرد در آسمان شهر خود بودند. یک ابر استثنایی زیبا که شبیه به یک رنگین کمان بود. بنا به گزارش News۱۸ پدیدار شدن این پدیده که در تاریخ ۲۱ آگوست در آسمان چین پدیدار شد با استقبال مردم محلی هماره بود. مردم محلی با تلفن‌های همراه خود تصاویر مختلفی از این پدیده تهیه و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. بنا به گفته تعدادی از ساکنان محلی هیچ یک از آن‌ها تاکنون چنین چیزی را ندیده و یا در مورد آن چیزی نشنیده بودند.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، ویدئوی اصلی در صفحه توئیتر Sunlit Rain به اشتراک گذاشته شد. در توضیح این ویدئو آمده بود: «ابر روسری رنگین کمانی بر فراز شهر هایکو در چین.» در تصاویر منتشر شده ابر رنگین کمان مانند در امتداد یک ابر کومولونیمبوس دیده شود. به این یک ابر پیلوس نیز گفته می‌شود. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۷.۲ میلیون بیننده داشته و ۱۴ هزار لایک دریافت کرده است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران مواجه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من نمی‌دانم که آیا این منظره خاص زمین است یا در همه سیارات منظره‌ای اینچنین باشکوه می‌توان دید؟» کاربر دیگری در کامنتی نوشت: « آسمان چین لعنتی شگفت انگیز است.» کاربر سوم نیز نوشت: «واقعا شگفت انگیز است.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.