کشف فایلی از روابط خصوصی و غیراخلاقی مکرون در عمارت ترامپ

یک مجله آمریکایی گزارش داده ترامپ چه در زمان حضورش در کاخ سفید و چه بعد از آن می‌گفته که اطلاعات رسواکننده‌ای درباره اقدامات غیراخلاقی مکرون دارد که کشف یک فایل در اسنادی از عمارت وی، احتمال درست بودن حرف‌های وی را تقویت کرده است.

به گزارش تازه نیوز، «رولینگ استون» به نقل از منابع مطلع گزارش داد ترامپ جزئیاتی در خصوص اقدامات غیر اخلاقی مکرون را برای دستیارانش به شوخی بازگو می‌کرده است. طبق این گزارش، اخیراً اف‌بی‌آی در تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا فایلی با عنوان «اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه» را یافته است.

به گزارش «بیزنس اینسایدر» دونالد ترامپ سال‌ها برای دستیارانش لاف می‌زده که از ماکرون آتو دارد. دو منبع مطلع گفتند که ترامپ چه در زمان حضورش در کاخ سفید و چه بعد از آن درباره زندگی خصوصی ماکرون شایعه‌پراکنی می‌کرده است. به گفته این منابع، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که این اطلاعات رسواکننده درباره ماکرون را از طریق اطلاعاتی که به وی ارادئه می‌شده، دریافت کرده است.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از فارس، یکی از این منابع گفت که ترامپ توضیح نداده چه چیزی درباره ماکرون می‌داند و افزود همین مسئله تشخیص این که آیا وی چرند می‌گوید را سخت می‌کند. طبق این گزارش، مشخص نیست که آیا ترامپ اصلاَ اطلاعاتی درباره مکرون داشته، با این حال یک پرونده با عنوان اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه در میان اسنادی بوده که در جستجوی اف‌بی‌آی از عمارت وی کشف شده است.

«جنیفر پالمیری» دستیار سابق هیلاری کلینتون هفته گذشته گمانه‌زنی کرد که این فایل می‌تواند انتشار شایعات با مقاصد سیاسی باشد.

به نوشته بیزنس اینسایدر، ترامپ و مکرون در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ روابط پرتنشی داشتند. در حالی که ترامپ در سال ۲۰۱۷ ادعا می‌کرد که روابط عالی با ماکرون دارد، پس از تهدید ماکرون به حذف وی از اعلامیه مشترک گروه هفت در سال ۲۰۱۸ این موضوع به سرعت برملا شد.

مکرون کوشید در سال ۲۰۱۹ روابط را ترمیم کند و گفت که «درخت دوستی» جدید برای کاشت در کاخ سفید می‌فرستد، گرچه این اقدام هم چندان تاثیرگذار نبود. در دسامبر سال ۲۰۱۹ ترامپ به شدت از مکرون به دلیل اظهارات «بسیار بسیار زننده» در حاشیه نشست سران ناتو انتقاد کرد. «استفانی گریشام» دستیار سابق ترامپ هم در کتاب خود نوشت که رئیس‌جمهور سابق آمریکا به صورت خصوصی ماکرون را بی‌عرضه توصیف کرده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.