اولین جایی که گران شدن بنزین خود را نشان می‌دهد!

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر دولت تصمیم گران کردن بنزین را داشته باشد، خود را در بودجه سال آینده نشان می‌دهد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره علت کم کردن سهمیه بنزین آزاد خودروها می‌گوید که در برخی از مناطق از این سوخت‌ها استفاده غیر می‌شود یعنی در برخی از مناطق، کسی که در کارتش سهمیه وجود دارد، سو استفاده و قاچاق می‌کنند. در عین حال کارت‌های جایگاه‌ها هست و مشکل سوخت‌رسانی وجود ندارد. فکر نمی‌کنم این اقدام زمینه‌سازی برای افزایش قیمت بنزین باشد.

به نقل از انتخاب،‌ هادی بیگی‌نژاد در پاسخ به اینکه چرا ۱۰۰ لیتر از سهمیه آزاد بنزین خودروها کم شده است، گفت: «این تصمیم پالایش و پخش در کشور بوده است؛ گفتند که بررسی کرده‌ایم که در برخی از مناطق از این سوخت‌ها استفاده غیر می‌شود یعنی در برخی از مناطق، کسی که در کارتش سهمیه وجود دارد، سو استفاده و قاچاق می‌کنند که مشکلاتی برای کشور به وجود آمده است.»

وی تاکید کرد: «در عین حال کارت‌های جایگاه‌ها هست و مشکل سوخت‌رسانی وجود ندارد. فقط بحث کارت افراد است که به دلیل اینکه در برخی مناطق استفاده‌های قاچاقی شده است، مجبور به کم کردن سهمیه آزاد شده‌اند.»

بیگی‌نژاد در پاسخ به اینکه آیا این اقدام زمینه‌سازی برای گران کردن بنزین آزاد است، عنوان کرد: «خیر، فکر نمی‌کنم.»

این عضو کمیسیون انرژی مجلس درخصوص تصمیم دولت برای گران کردن بنزین در سال آینده، گفت: «هنوز تصمیمی برای این قضیه گرفته نشده است. اگر تصمیمی گرفته شود در بودجه، یعنی در اسفند ماه خود را نشان می‌دهد. تاکنون تصمیمی گرفته نشده و دولت هم چیزی مبنی بر اینکه که بنا بر چیست، اعلام نکرده است. ولی هر اتفاقی بخواهد بیافتد در بودجه خود را نشان خواهد داد.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.