گزارش و نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت

پرسپولیس ۲-۰ صنعت نفت/ دومین برد سرخ‌ها با حضور زنان هوادار!

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر صعودی چند پله ای در جدول داشت و با ادامه روند موفقیت خود به رده دوم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز،  دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در هفته چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. لوکادیا (۲۷) و میثم تهی دست مدافع صنعت نفت(۸۱) برای پرسپولیس گل زدند. محمد عمری در این دیدار از داور کارت زرد گرفت.

در این دیدار که با حضور بانوان برگزار شد سرخپوشان با ترکیب علیرضا بیرانوند، گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، مهدی ترابی(۷۵ سینا اسدبیگی)، سعید صادقی(۸۸ سیامک نعمتی)، امید عالیشاه(۸۷ مهدی عبدی)، سروش رفیعی(۷۵ محمد عمری) و لوکادیا(۷۵ حامد پاکدل) به میدان رفت.

با حضور پرتعداد تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه آزادی سرخپوشان بازی را تهاجمی شروع کردند و حملات دامنه داری را روی دروازه مهمان خوزستانی پی ریزی کردند اما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده اند که بتوانند از این موقعیت ها استفاده کنند.

به نقل از مهر، پرسپولیس در این دیدار برای اولین بار از مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاعی استفاده کرد و لوکادیا هم برای دومین بار در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت و در دقیقه ۲۷ توانست اولی گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.

هر چند پرسپولیس موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در دقیقه ۲۷ این مهاجم هلندی پاس نعمتی را درون محوطه جریمه گرفت و با یک چرخش عالی ضربه ای را به توپ زد که خیلی هم محکم نبود اما از بین دستان دروازه بان صنعت نفت عبور کرد و به تور دروازه چسبید.

بعد از گل صنعت نفت کمی جلو کشید و در دقایق پایانی نیمه اول سرخپوشان را هم تحت فشار قرار داد و در دقیقه ۴۴ تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما بیرانوند مانع این توپ شد.

در حالی که داور دو دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرده بود، پرسپولیس صاحب یک موقعیت طلایی و تک به تک شد اما امید عالیشاه نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ را به دست دروازه بان حریف کوبید تا در نهایت این نیمه با برتری یک بر صفر میزبان به پایان برسد.

نیمه دوم برای سرخپوشان بهتر شروع شد و شاگردان گل محمدی برای رسیدن به گل دوم حملاتی را روی دروازه حریف انجام دادند اما موفق به این مهم نشدند. ۱۰ دقیقه بعد از شروع نیمه دوم رضا پرکاس سرمربی صنعت نفت سه تعویض همزمان انجام داد تا تیمش بتواند گل خورده جبران کند.

با این تغییرات اما صنعت نفت نتوانست دروازه سرخپوشان را به جز یک بار تهدید کند. در مقابل پرسپولیس که نشان از خستگی در ساق های بازیکنانش عیان شده بود در دقیقه ۷۵ سه تعویض همزمان انجام داد و پاکدل، اسدبیگی و عمری را به میدان فرستاد تا بتواند از گل زده اش مراقبت کند.

در دقیقه ۸۱ خطای عباس بوعذار روی گولسیانی در یک سوم دفاعی تیم صنعت نفت فرصت ارسال یک ضربه ایستگاهی را برای سرخپوشان فراهم کرد که این توپ را عالیشاه روی دروازه ارسال کرد و تاثیرگذاری اسماعیلی فر با برخورد توپ به بدن مدافع صنعت نفت همراه شد تا توپ به آرامی درون دروازه برود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.