انتقاد علی مطهری از تاخیر در احیای برجام: انقلاب را مترادف با سانتریفیوژ کرده‌ایم!

علی مطهری با انتقاد از تاخیر دولت در احیای برجام نوشت: فعالیت هسته‌ای اضافه تاکنون صدهاهزارمیلیارد هزینه و سختی غیرضروری به مردم تحمیل کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، علی مطهری درباره مذاکات برجامی در توئیتر خود نوشت: با توجه به این‌که ما دنبال ساخت بمب اتم نبوده و نیستیم و از طرفی دانش هسته‌ای را کسب کرده و در صورت نیاز می‌توانیم اورانیوم ۲۰% غنی‌شده را برای مصارف رادیودارو و کشاورزی تولید کنیم، فعالیت اضافه در این زمینه تاکنون صدهاهزار میلیارد تومان هزینه و سختی غیرضروری بر مردم تحمیل کرده و کشور را از پیشرفت درخور بازداشته است. طوری رفتار کرده‌ایم که انقلاب مترادف با سانتریفیوژ شده و از برخی آرمان‌های اصلی خود بازمانده است. البته پافشاری امروز مسئولان بر تضمین و راستی‌آزمایی و اتمام مسائل پادمانی بجا و لازم است ولی اصلاً نباید به این‌جا می‌رسیدیم.

توییت علی مطهری درباره برجام

۱ نظر
  1. محمد

    سلام آقای مطهر شما که در متن و بطن برجام قبلی حضور فعال داشتید و به سرعت چند هزار تومان امکانات هسته ای را سیمان زدید و جان کری یا با با لنگ دراز ضامن شما شد برای برجام … یک شبه ره چند …. رفتید آیا نتیجه هم عایدتان شد شاید برای شما نان و آب داشت ولی برای مردم هیچ …. حالا بگم که این راه فعلی دارد به نتیجه می‌رسد و امثال شما نگران هستید که توافق بهتری صورت بگیرد و نتوانید برجام بی فرجامتان را به تاریخ ایران غالب کنید و….اولا سانتی فیوز جدید به کار گرفته شد و تحقیقات دانشمندان عزیز ومصمم خوب نتیجه داد و کار تحقیقی خرج دارد و غنی سازی ارتقا یافت که دشمن فکر نکند انرژی هسته ای ما آسیب دیده و …چندین کار مهم و افتخار آمیز انجام شد و…. فقط اگر بخش بسیار کوچکی از این دست آوردها در کشورهای عربی اتفاق می افتاد حاضر بودند هزاران میلیارد بدهند که. …حالا عجله چرا مذاکره شما ارزش داشت ولی بقیه نه. .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.