خبر مهم بورل از پاسخ‌های برجامی ایران و آمریکا/ توافق نزدیک شد؟

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: من نظراتی از ایران و ایالات متحده دریافت کردم که هر دو را منطقی دیدم.

به گزارش تازه‌نیوز، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه درخصوص مذاکرات احیای برجام گفت: می دانید که بیش از ۳ هفته است که من پیش نویس متنی را به عنوان هماهنگ کننده مذاکرات با طرفین به اشتراک گذاشتم تا مذاکرات وین را به نتیجه برسانم. من از همه هیئت ها بازخورد گرفتم. من نظراتی از ایران و ایالات متحده دریافت کردم که هر دو را منطقی دیدم”

به نقل از انتخاب، وی افزود:  برای من واضح است که یک زمینه مشترک وجود دارد، که ما توافقی داریم که فکر می کنم نگرانی های همه را در نظر می گیرد و امیدوارم در روزهای آینده، این شتاب را از دست ندهیم و بتوانیم به توافق برسیم.

بورل تاکید کرد: با در نظر گرفتن این نظرات منطقی که هر دو – ایران و آمریکا – به متن من ارائه کرده اند.
2 نظر
  1. امیرعلی

    انقدر اقتصاد ایران معطل برجام شد که بازار سرمایه و دیگر بازارها با خاک یکسان شدن بابا چی شد این توافق امضا کنید بره دیگه .توافق که فقط به خاطر فروش نفت نیست کل کشور گرفتار برجام هست از حمل و نقل گرفته تا بانک و بیمه و ترانزیت باپر کنید اگه توافق امضا بشه سریع اوضاع هممون درست میشه.

  2. حسین

    بخدا دیگه خسته شدیم یامثل سالهای ۹۷تا ۹۹بیخیال مذاکره بشید یا امضا کنید بابا بخدا ما از سال ۹۷تا ۹۹بهترین بازار سرمایه و اقتصاد رو داشتیم از وقتیکه پای برجام وسط افتاد اوضاع همچی خراب شد تورو خدا سریع تعین تکلیف کنید بره.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.