تماشای زنده فوتبال از داخل جکوزی! +تصاویر

باشگاه تروا در اقدامی عجیب به دو تن از هوادارانش اجازه داده که بازی را در حالی که از آب‌تنی و جکوزی لذت می‌برند، تماشا کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، در حالی که در برخی از کشورها استادیوم‌های فوتبال حتی فاقد امکانات اولیه مانند سرویس بهداشتی هستند،‌ در فرانسه و لوشامپیونه آن فصلی جدید از رفاه برای تماشاگران تعریف شده است، فصلی که در حاشیه بازی اخیر تیم‌های تروا و رن در هفته ششم لیگ یک فرانسه اکران شد.

در حالت عادی دیدار دو تیم تروا و رن و نتیجه آن شاید جز برای هواداران دو تیم اهمیت خاصی نداشت، اما در حاشیه آن اتفاقی رخ داد که برای تمامی فوتبال‌دوستان دنیا جذاب شد؛ دو تماشاگر تیم تروا از داخل یک جکوزی در کنار زمین مسابقه بازی تیم‌شان برابر رن را نظاره کردند!

تماشای بازی از داخل جکوزی

به نقل از تسنیم، این جکوزی در گوشه‌ای از زمین بازی در فاصله کمی از پرچم کرنر قرار گرفته و بیرون آن هم دو صندلی ساحلی گذاشته شده تا در صورتی که تماشای بازی در جکوزی دل تماشاگران را زد، بتوانند از خشکی ادامه بازی را نظاره کنند؛ البته مدت استفاده از این جکوزی محدود است و بعد از مدتی دو نفر جدید جایگزین دو نفر اول خواهند شد!

این مطالب را هم ببینید:

این بازی برای تماشاگران تروا حتی آن‌ها که از داخل جکوزی بازی را دنبال می‌کردند هم تنها تا دقیقه ۲۷ لذت‌بخش بود چرا که تیم محبوب‌شان ۱۰ نفره شد؛ در دقیقه ۴۸ هم گل خورد و بازی یک بر صفر برده را با تساوی عوض کرد.

باشگاه تروا یکی از جدیدترین باشگاه‌هایی است که گروه فوتبال سیتی و مالک اماراتی باشگاه منچسترسیتی مدیریت آن را برعهده گرفته است.

تماشای بازی در جکوزی لیگ فرانسه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.