گم شدن ۴۵ روزه دختری در شیراز با ۳ مظنون؛ چه بلایی بر سر سما آمده است؟ +عکس

با گذشت بیش از ۴۵روز از گم شدن عجیب دختر ۲۲ساله‌ای به‌نام سما در شیراز، سرپرست دادسرای جنایی این شهر از بازداشت ۳نفر در این پرونده خبر داد.

به‌گزارش تازه‌نیوز، افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه این پرونده قضایی تحت نظر بازپرس شعبه۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز در حال رسیدگی است، گفت: تا‌کنون ۳ نفر در این خصوص بازداشت شده‌اند که ۲نفر به‌دلیل ارائه دلایل مثبت بی‌گناه و با رفع ظن آزاد شدند و یک نفر کماکان در بازداشت به سر می‌برد.

به نقل از همشهری، وی افزود: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با نظارت مقام قضایی همچنان ادامه دارد و همه دستورات لازم قضایی به ضابطان در جهت باز شدن گره این پرونده صادر شده است.
وی با بیان اینکه اطلاعیه‌های صادر شده توسط خانواده این دختر ۲۲ساله می‌تواند کمک شایانی به مرجع انتظامی برای پیگیری پرونده کند، گفت: آنچه مسلم است همه توان پلیس و مقام قضایی معطوف به یافتن فرد گمشده است اما همکاری خانواده و مطلعین می‌تواند سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات را افزایش دهد.

براساس این گزارش ۲۵تیرماه دختر ۲۲ساله اصفهانی به نام سما که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی‌آباد شیراز ناپدید شد و تا‌کنون خبری از وی در دست نیست. چند روز پیش و با انتشار کلیپ دردناکی از سوی پدر سما که در آن وی با گریه از مردم، پلیس، هنرمندان و ورزشکاران می‌خواست برای پیدا کردن دخترش به او کمک کنند، این پرونده مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. به‌گفته خانواده سما، زمانی که آنها برای سفر از اصفهان به شیراز رفته بودند، سما ساعت۷:۲۰ عصر ۲۵تیرماه از خانه یکی از اقوامشان در شیراز بیرون رفت تا خرید کند.

او به پاساژی در خیابان معالی‌آباد شیراز رفت و ساعاتی بعد با خانواده‌اش تماس گرفت و گفت که در حال برگشتن به خانه است اما پس از آن گوشی‌اش خاموش و وی ناپدید شد. خانواده سما می‌گوید که بررسی دوربین‌های مداربسته پاساژ نشان می‌دهد که وی به تنهایی وارد آنجا شده اما ظاهرا یک نفر او را تعقیب می‌کرده است. او در زمان ناپدید شدن یک سارافون مشکی همراه با مانتوی مشکی، روسری سبز و سفید و یک کیف سفید به‌همراه داشته و از آن به بعد، خانواده‌اش هرچه گشته‌اند موفق نشده‌اند ردی از وی به‌دست آورند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.