واکنش دولت به دستگیری قاسم مکارم شیرازی

سخنگوی دولت درباره پرونده قاسم مکارم شیرازی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی  در نشست خبری امروز خود در رابطه با موضع دولت درباره پرونده قاسم مکارم شیرازی، تصریح کرد: رییس جمهوری پیش از این اعلام کرد که دولت خط قرمزی برای مقابله با فساد ندارد و یکی از برنامه‌های دولت این بوده است که اولویت خود را به پیشگیری از فساد اختصاص دهد.

وی افزود: ما تاکید داریم که مسیر مبارزه با فساد را به خود قوه مجریه بیاوریم تا نتیجه مطلوب حاصل شود. یعنی جلوی بروز فساد را از خود دولت آغاز کنیم.

به نقل از ایسنا، بهادری جهرمی ادامه داد: آقای رییس‌جمهوری هم تاکید کردند که تاکنون بسیاری از اقدامات در این زمینه انجام شده است، اما اعلام نشده است. این اقدامات هم از سوی خود نهادهای درون دولت بوده است یعنی هم دفتر بازرسی رییس جمهوری و هم وزارت اطلاعات که البته با نهادهای نظارتی خارج از دولت و دولت هم همکاری دارند.

وی تاکید کرد: دولت همانطور که تصریح کرده است اغماضی در زمینه مبارزه با فساد ندارد و آمادگی کامل برای رسیدگی به ابعاد کامل آن در دولت وجود دارد.

بهادری جهرمی همچنین یادآور شد: همانطور که می‌دانید نهادهای نظارتی، نهادهای قضایی نیستند و در نتیجه برای انجام وظایف خود با ارائه گزارش‌های موثق، بدون اغماض ورود می‌کند و وظیفه خود را انجام می‌دهند و کار به دست قوه قضاییه سپرده می‌شود. ما معتقدیم که این روند زمینه‌ساز بازگشت دولت به ریل خدمت صادقانه خواهد بود.

2 نظر
  1. مهدی

    درود خدا بر اقای رستم قاسمی ، ایشان وزیری قوی و مومن وکار امد است وباید بر مسئولیتش باقی بماند و بر وظایفی که ایت ا.. رئیسی به ایشان محول کرده اند با تلاش مستمر وتوکل بر خداوند متعال ادامه دهد . وفساد دیگر افراد هیچ تاثیری بر ایشان ندارد وایشان فردی محکم وفساد ناپذیرند ، خداوند ایشان را سالم وتندرست نگه دارد .

  2. بهرام

    گر حکم شود که مست گیرند/ در شهر هر آنکه هست گیرند

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.